FredrikE24 Skrevet November 28, 2012 Share Skrevet November 28, 2012 Er det ikke Preface E24 som har grøvre skiver bak enn facelift? Har du Faceliften challenger? Har 1988 og det er andregangs facelift. Eller facedrop? Facelift kom i 83, mens i 88 kom usa-inspirerte fangere som heller er ett facedrop enn -lift. Jeg har kjørt med 18 tommere to sesonger og skivene ser skikkelig feige ut gjennom de Aha! Om diameteren på skivene bak på prefacen er større vet jeg ikke, men de er hvertfall ventilerte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet November 29, 2012 Share Skrevet November 29, 2012 Fra photoshop tråden, laget av Zhillen:Dommen? [ Bilde ] Jeg har brukt felgene slik dem er nå, synes det blir bedre mot hvit farge. Men dette er din bil, så du må gjøre det som føles riktig for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet November 29, 2012 Forfatter Share Skrevet November 29, 2012 Vi får se hva det blir til. Skal få pusset og polert opp kanten på felgene først. Tror også sølv blir mer safe. Da kan felgene også brukes på E34'en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Desember 23, 2012 Share Skrevet Desember 23, 2012 Neiognei,sitter og ser gamle episoder av 24 på netflix,og i sesong 4 sprenger de en e24.... De kunne heller tatt noe amerikansk ja!.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet Desember 23, 2012 Share Skrevet Desember 23, 2012 Får ønske alle E24 eiere en riktig god jul. "Snart" vår igjen slik at man får kjøre go bil igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Desember 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2012 Riktig god jul alle sammen, hilsen Haifisch von Bayern: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Desember 30, 2012 Share Skrevet Desember 30, 2012 Disse bilene kan brukes til så mangt.. http://youtu.be/oZ654ht1Xo0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Januar 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2013 En herlig video fra det glade '80 tallet. Fantastisk grafikk på dreiemomentkurven og innsprøytningsystemet på slutten av videoen! Introduction of the BMW E24 M635CSi - unique official video! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian V Skrevet Januar 13, 2013 Share Skrevet Januar 13, 2013 Her var det mange flotte biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Januar 13, 2013 Share Skrevet Januar 13, 2013 Slenger ut noen bilder fra donorbilen jeg tok interiør og diverse nyttige deler fra Bilen var en urørt originalbil med 103 000km på telleren uten antydning til rust noe sted. Hadde planer om å plukke med meg motor også, men dessverre sprukket noe bilde nummer to vil illustrere. Noen måneder senere: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Januar 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2013 Så ut som en fin bil. Synd og skam. Var felgene noe å ta vare på? Er bilen skrotet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Januar 14, 2013 Share Skrevet Januar 14, 2013 Slenger ut noen bilder fra donorbilen jeg tok interiør og diverse nyttige deler fraBilen var en urørt originalbil med 103 000km på telleren uten antydning til rust noe sted. Hadde planer om å plukke med meg motor også, men dessverre sprukket noe bilde nummer to vil illustrere. [ Bilde ] Noen måneder senere: [ Bilde ] Hvorfor skulle du bruke en strøken, registrert bil, som donorbil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Januar 14, 2013 Share Skrevet Januar 14, 2013 Slenger ut noen bilder fra donorbilen jeg tok interiør og diverse nyttige deler fraBilen var en urørt originalbil med 103 000km på telleren uten antydning til rust noe sted. Hadde planer om å plukke med meg motor også, men dessverre sprukket noe bilde nummer to vil illustrere. [ Bilde ] Noen måneder senere: [ Bilde ] Hvorfor skulle du bruke en strøken, registrert bil, som donorbil? Fordi den ble vraket? Bilen er dessverre ingenting og samle på, motor sprukket, torpedoveggen er bøyd innover, taket er skjeivt etter at et tre falt over taket på bilen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Januar 14, 2013 Share Skrevet Januar 14, 2013 Så ut som en fin bil. Synd og skam. Var felgene noe å ta vare på? Er bilen skrotet? Vurderte å ta felgene selv, men synes ikke de var verdt bryet, relativt stygge! mener også den ene hadde fått seg en smell.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Januar 14, 2013 Share Skrevet Januar 14, 2013 Slenger ut noen bilder fra donorbilen jeg tok interiør og diverse nyttige deler fraBilen var en urørt originalbil med 103 000km på telleren uten antydning til rust noe sted. Hadde planer om å plukke med meg motor også, men dessverre sprukket noe bilde nummer to vil illustrere. [ Bilde ] Noen måneder senere: [ Bilde ] Hvorfor skulle du bruke en strøken, registrert bil, som donorbil? Fordi den ble vraket? Bilen er dessverre ingenting og samle på, motor sprukket, torpedoveggen er bøyd innover, taket er skjeivt etter at et tre falt over taket på bilen... Sorry, jeg misforstås innlegget ditt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå