FredrikE24 Skrevet Mars 24, 2013 Share Skrevet Mars 24, 2013 Da har man demontert HELE bilen innvendig, gulvet er veldig bra for rust må jeg si. Fritt for hull, men har bittelitt overflaterust noen få steder som blir pussa og zinkgrunnet før nytt teppe, og resten av interiøret kommer inn! Snuser litt på vårværet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Mars 24, 2013 Share Skrevet Mars 24, 2013 Viser seg også at bilen ble levert med sikkerhetsbelter fra "Repa" som også tydeligvis leverte belter til Volvo, derfor er bilen utstyrt med belter som det står stemplet volvo på både bak og forran... Hadde ikke godtatt dette om jeg hentet meg ut en E24 i Tyskland hvertfall.. Så nå får bilen skikkelig belter fra AutoFlug Viser seg jo også at det har vært noen kabelnisser og trekt kabler under dashen i ettertid.. Går ledninger på kryss og tvers utenom de sydde buntene... Det funker ikke for meg, så får finne fram tråd imorgen og få sydd inn det som ligger og slenger løst Som telemontør, lært opp av noen petimetere har jeg lært litt av hvert om pen kabelforleggelse.. Noen som kjenner til dette barnesetet man fikk til disse bilene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Mars 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2013 Volvo belter i en E24... Skandale. Må si du står på for tiden og jeg gleder meg til å se det ferdige resultatet. Skal ut med interiør, lappe hull og farge opp setene selv, bare bilen kommer ut av låven. Satser på neste helg. Og det barnesetet må jeg ha! Om noen finner det så rop ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
challenger Skrevet Mars 27, 2013 Share Skrevet Mars 27, 2013 Er det noen E24 (eventuelt sen E28) eiere med Motronic 1,1 / 20 pin kontakt som har prøvd Carsoft eller forbrukertype håndholdt scanner til diagnoseavlesing? Er det vits i å investere i dette eller er det inkompatibelt? Spør igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet April 1, 2013 Share Skrevet April 1, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KasperR Skrevet April 1, 2013 Share Skrevet April 1, 2013 Legger ut et bilde av min fars gamle M6, som dessverre er forsvunnet. Peneste M6'en jeg har sett, kjørte med orginale TRX felger og dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet April 1, 2013 Share Skrevet April 1, 2013 Den der så nydelig ut KaspeR! Hva mener du med at den er forsvunnet? Hva gjør at disse 635csi'ene har forskjellig bakfangere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KasperR Skrevet April 1, 2013 Share Skrevet April 1, 2013 Den nederste ser ut som en Usa-utgave, de hadde egne regler for slikt, som gjorde at de fleste europeiske bilprodusenter måtte montere større støtfangere på biler som ble solgt der. M6'en ble etter det jeg har hørt stjålet da den stod hos et verksted, og mest sannsynlig fraktet ut av landet/ hogget og solgt som deler. Synd at det skulle ende slik for en så flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
challenger Skrevet April 1, 2013 Share Skrevet April 1, 2013 Kjedelig historie, KaspeR. Bilen såg virkelig fin ut. Hva gjør at disse 635csi'ene har forskjellig bakfangere? Den nederste er en US-utgave, det ser du på sidemarkeringslampen. Men 1988 og -89 modeller i Europa fikk tilsvarende fanger som "facelift", da uten sidemarkeringslamper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet April 1, 2013 Forfatter Share Skrevet April 1, 2013 Har "faceliften" også lavere skjørt bak slik den på bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
challenger Skrevet April 1, 2013 Share Skrevet April 1, 2013 Sidrumpa hører nok til M-tech eller ettermarkeds styling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet April 2, 2013 Forfatter Share Skrevet April 2, 2013 Ja, syntes det var rart om det var forskjell. Uansett så det ut som en pen M6 Kasper, surt at historien endte slik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Mai 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2013 Gir tråden en bump med årets nyanskaffelse: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Mai 2, 2013 Share Skrevet Mai 2, 2013 Gratulerer med flotte BBS hjul!! Slik skal det se ut! BBS RS er igrunn det eneste riktige å ha på en E24! Selv er jeg igang med oppgraderinger utseendemessigst selv! 17x8 Style 32 felger og ny frontspoiler! Samtidig, etter å ha hatt pinstripes liggende i en rull i en skuff i en 3 års tid har broren min og jeg lagt de på Link til tråden min i signatur! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stuperen Skrevet Mai 30, 2013 Share Skrevet Mai 30, 2013 Noen som vet hvor jeg får tak i striper i sort/grått? Sånne som går langs knekken på siden.Sånne som er på den M6 som KasperR har lagt ut bilde av lenger oppe på siden.Tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå