kracht Skrevet Desember 6, 2013 Share Skrevet Desember 6, 2013 Da har ungdomsdrømmen kommet fra Sverige . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Desember 6, 2013 Share Skrevet Desember 6, 2013 Gratulerer, du må legge ut noen bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oberland Skrevet Desember 19, 2013 Share Skrevet Desember 19, 2013 Da har endelig bilen kommet på hjula igjen etter å ha skiftet begge innerskjermer foran..! Var endel arbeid for å si det slik..I kveld eller i morgen skal ny-motoren prøvemonteres:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet Desember 19, 2013 Share Skrevet Desember 19, 2013 er det M5 3,8 motor eller M30 med S38 topp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oberland Skrevet Januar 7, 2014 Share Skrevet Januar 7, 2014 B35 med B38 topp ja. Best of the best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bassik Skrevet Januar 9, 2014 Share Skrevet Januar 9, 2014 Kanskje litt feil tråd og poste dette i, men jeg prøver. Har en 84 mod. 635 CSi Hvor jeg sliter litt med feil i displayet til OBC. Den øverste streken av "åttetallet" lyser hele tiden. Har prøvd og lodde over alle punktene til LCD displayet, noe som ikke hjalp. Mistenker kabel mellom ECU og OBC display eller selve displayet. Noen som har litt erfaringer her? Evt. har disse delene liggende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet Januar 10, 2014 Share Skrevet Januar 10, 2014 Har liggende en ekstra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gustav C. Skrevet Januar 16, 2014 Share Skrevet Januar 16, 2014 Kanke noen legge ut noen flere bilder av E24 sine Trenger hjelp til å fyre oppunder bildrømmen nå som vinterkulda har slått inn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Januar 16, 2014 Share Skrevet Januar 16, 2014 Gamle vogna mi.. Det var og min første bil som jeg kjøpte da jeg var 17 år Må si savnet er stort etter å eie en E24.. Virkelig.. Det blir en til i fremtiden! Gustav C. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Januar 16, 2014 Share Skrevet Januar 16, 2014 Vår 635csi som gjennomgår motorrenovering såpass den blir klar til tysklandstur i sommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gustav C. Skrevet Januar 16, 2014 Share Skrevet Januar 16, 2014 Takker og bukker! Jeg blir fast følger av denne tråden fremover Jås reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kracht Skrevet Februar 5, 2014 Share Skrevet Februar 5, 2014 Bilen ble vist på Biltilsynet i dag. ESveen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
originalpolizei Skrevet Februar 15, 2014 Share Skrevet Februar 15, 2014 Gustav C. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
originalpolizei Skrevet Februar 15, 2014 Share Skrevet Februar 15, 2014 Gustav C. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bassik Skrevet Februar 21, 2014 Share Skrevet Februar 21, 2014 Har liggende en ekstra. Mulig å komme opp en tur da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå