ESveen Skrevet August 15, 2011 Forfatter Share Skrevet August 15, 2011 Mener han kjøpte den for halvår/år siden. Men han snakket om å selge den om han fikk rette prisen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cslarntsen Skrevet August 15, 2011 Share Skrevet August 15, 2011 Den hvite E21 er en 323i aut og den er flott, vet ikke om han skal selge men den komer på Lånketreffet i slutten av aug. 316... Om det er den grønne 4 dørs bilen du refererer til så er IKKE det den 520en.. Det er en E3 3,3L og den er strøken Mvh Bmwmarianne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet August 15, 2011 Share Skrevet August 15, 2011 Den hvite E21 er en 323i aut og den er flott, vet ikke om han skal selge men den komer på Lånketreffet i slutten av aug. 316... Om det er den grønne 4 dørs bilen du refererer til så er IKKE det den 520en.. Det er en E3 3,3L og den er strøken Mvh Bmwmarianne Jo den hvite er til salgs Har vert i kontakt med han. mener at han nylig har overhalt automatkassen i den Derfor sent salg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 15, 2011 Share Skrevet August 15, 2011 Åja, Marianne. Vet du noe om den 520n? Hvorfor ingen vil ha den, for eks. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet August 16, 2011 Share Skrevet August 16, 2011 E24 Coupétråden!!!!! Ta det en annen plass! Sånn, ferdig med å være en surpromp... Så ut som om dette var noe jeg skulle fått med meg. Desverre var jeg i bryllup da... Noen som har opplevd at det sier "Ding" i sin E24? og evt hva det skal bety? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet August 16, 2011 Forfatter Share Skrevet August 16, 2011 Enda ikke hatt noen ding fra min bil, men nyere biler jeg har hatt har det vært i forbindelse med check-control eller lysstyring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
challenger Skrevet August 16, 2011 Share Skrevet August 16, 2011 Det sa "Ding" i tidligere E30er jeg hadde når utetempen falt under 3 C, men det gjør det ikke (savner jeg) i E24en. Uansett er det ikke årstiden for den typen Ding nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet August 17, 2011 Share Skrevet August 17, 2011 Kjørte fra Farsund til Stavanger, og hver gang veien ble litt dårlig og humpete, sa det "Ding" en eller annen plass fremme i bilen, men ikke noe varsellys eller noe... Kjørte på natta, så kan ha vært temp ja, men det var ikke så kaldt... Tenker kanskje nivåregulering bak, hvis det er det på disse bilene? Og som jeg kan se, så har ikke kjørekomputeren strøm, så jeg vet ikke helt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet August 18, 2011 Share Skrevet August 18, 2011 Mulig det bare er skjermen på OBCn som er deffekt, evt. mangler bakgrunnslyset for displayet. Kan være checkpanel også som lager lyden. Det sier også ding under 3 grader Celsius. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet August 21, 2011 Forfatter Share Skrevet August 21, 2011 Ang. ding, har disse bilene slik toppfart-ding du kan stille inn selv som nyere BMW har? Jeg hadde dette på E34 530'en med slik OBC. Kanskje det er dette du hører i en enkelt hastighet? På min OBC lyser alle knappene, men display er mørkt. Er skjermen da ødelagt? Fant ut i dag at tilten på setene fungerer, men satt nå jævlig fast. Men nå har jeg litt bedre sittestilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet August 30, 2011 Forfatter Share Skrevet August 30, 2011 BMW 6 series: Enthusiast's companion: Kjøpte denne boka på 02/classic treffet. Mye bra lesing men tungt stoff da det hele tiden henvises til tidligere modeller samt motorkonstruksjoner fra disse. Har kun lest halve boka, der vekta har vært på forgjengere, samt utviklingsfasen av E24 og motorkonstruksjonene tiltenkt og produsert. Forfatteren har intervjuet folkene bak E24 og fått begrunnet hvorfor ting ble som det ble på denne modellen. Framover er kapitlene mer rettet mot hardware og funksjonene på bilen, håper dette er like bra. For de som leter etter fin E24 lesing så er ISBN: 978-0-8376-0193 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet August 30, 2011 Share Skrevet August 30, 2011 Hva syns folk om denne? Meget spesiell og gjennomført E24. Link: http://www.bmwblog.com/2009/11/20/customized-1988-bmw-6-series-coupe-with-m5-engine/1988-bmw-635csi-1/ Beklager hvis det er repost. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet August 30, 2011 Forfatter Share Skrevet August 30, 2011 Likte fronten, så gjennomført ut, men bakenden er iallefall ikke min smak. Interiøret var rødt Det er noe med fronten som fikk bilen til å minne mer om 3,0 csi. Kanskje den grå mange bruker som illustrasjonsbilde på finn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet August 30, 2011 Share Skrevet August 30, 2011 Du sier noe der. Minner litt om den ja. 3.0 CSi/CSL er ikke feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet August 30, 2011 Share Skrevet August 30, 2011 Personlig syns jeg den så helt jævlig ut.. Interiøret kan jeg vel og merke leve med, men skulle vært annet ratt og evt litt mørkere/andre farger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå