Gå til innhold

BMW E24 Coupetråden.


ESveen
 Share

Anbefalte innlegg

Bra initiativ, det skulle vært arrangert et E24 treff en gang. :)

(forutenom E30meet)

Har tenkt tanken. Problemet er at det begynner å bli så mange forskjellige treff overalt. For min del sikter jeg meg inn på 02/classic treffene. I år blir det vell i Sverige.

Har nå tatt bilen ut av garasjen, fikk skiftet olje å satt på rette hjul på lørdag. Dessuten ble det ett kjempe vær på lørdag med bar asfalt og skyfri himmel. I dag derimot er det 25cm snø utenfor vinduet.

I min iver på å få bilen på veien glemte jeg å ta flere bilder enn ett:

qayb7z6v28z92jsweypx.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kunne alliert oss med E31 gjengen f.eks :)

Men er enig med deg, det er for mange "lokaltreff" rundtom til at det hadde slått ann.

Gleder meg til været tillater meg å ta ut min også.

Har ikke hatt tid til å dille så mye med den pga E23'n, må prioritere den først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Heia folkens.

Får vel presentere drømmebilen min. Jeg kjøpte den i Tyskland i juli 2010 som en litt forsinket 40års krise. Har alltid ønsket meg en slik bil, og da jeg fant denne slo jeg til. Det er en 635csi, 1987mod med ca 97.000km nå. Bilen er rustfri og i veldig god bruksstand. Av utstyr er det vel ikke noe spesielt, men jeg har forstått at skinninteriøret ikke er vanlig. De originale TRXfelgene skal byttes ut med nye felger som jeg kjøpte hos Schmiedmann. Jeg skal oppgradere stereoanlegget, diskret med litt mer golyd.

Bilen står på lager og venter på å bli veteran, kun 5 år igjen nå.... Har tilgang på prøveskilter så den blir luftet av og til. Håper å ta meg en tur østover i vår/sommer.

0vuk3c3vp15i6u05r247.jpg

ymb9o2jxfex7tgqgtk83.jpg

65m7xds0801p3kat03qy.jpg

xrzmy2w7flnxc6v57sg8.jpg

ko7bilhvhysbtoep83ut.jpg

syyxjw6qs3hvxax7gwks.jpg

o3ws8k9wn3f8mgtd6yw2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei vidar :).

studerte bildene dine her og det var en flott bil!. ser du er i fra haugesund.

jeg bor selv på karmøy og driver og fikser om en 635 csi 78 modell om dagene.

en sølv grå. kjøpte den for ett par ukersiden. nermer seg eu kontroll og skilter for snart! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...