///MoePower Skrevet April 1, 2012 Share Skrevet April 1, 2012 Bra initiativ, det skulle vært arrangert et E24 treff en gang. (forutenom E30meet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet April 1, 2012 Forfatter Share Skrevet April 1, 2012 Bra initiativ, det skulle vært arrangert et E24 treff en gang. (forutenom E30meet) Har tenkt tanken. Problemet er at det begynner å bli så mange forskjellige treff overalt. For min del sikter jeg meg inn på 02/classic treffene. I år blir det vell i Sverige. Har nå tatt bilen ut av garasjen, fikk skiftet olje å satt på rette hjul på lørdag. Dessuten ble det ett kjempe vær på lørdag med bar asfalt og skyfri himmel. I dag derimot er det 25cm snø utenfor vinduet. I min iver på å få bilen på veien glemte jeg å ta flere bilder enn ett: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet April 2, 2012 Share Skrevet April 2, 2012 Vi kunne alliert oss med E31 gjengen f.eks Men er enig med deg, det er for mange "lokaltreff" rundtom til at det hadde slått ann. Gleder meg til været tillater meg å ta ut min også. Har ikke hatt tid til å dille så mye med den pga E23'n, må prioritere den først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidar e-24 Skrevet April 18, 2012 Share Skrevet April 18, 2012 Heia folkens. Får vel presentere drømmebilen min. Jeg kjøpte den i Tyskland i juli 2010 som en litt forsinket 40års krise. Har alltid ønsket meg en slik bil, og da jeg fant denne slo jeg til. Det er en 635csi, 1987mod med ca 97.000km nå. Bilen er rustfri og i veldig god bruksstand. Av utstyr er det vel ikke noe spesielt, men jeg har forstått at skinninteriøret ikke er vanlig. De originale TRXfelgene skal byttes ut med nye felger som jeg kjøpte hos Schmiedmann. Jeg skal oppgradere stereoanlegget, diskret med litt mer golyd. Bilen står på lager og venter på å bli veteran, kun 5 år igjen nå.... Har tilgang på prøveskilter så den blir luftet av og til. Håper å ta meg en tur østover i vår/sommer. mossing 92 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet April 18, 2012 Share Skrevet April 18, 2012 Har du undersøkt alternativ utregning av engangsavgift? Flott bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidar e-24 Skrevet April 18, 2012 Share Skrevet April 18, 2012 Takk for det. Siden jeg har tilgang på prøveskilter så vil jeg vente. Synes det er for dyrt å betale avgifter for en bil som jeg bare kosekjører litt med:-) Fin bil du har og!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet April 18, 2012 Share Skrevet April 18, 2012 Pent! US spec? Legger min ut for salg nå, da jeg må prioritere hus og nettopp har fått ei lita datter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidar e-24 Skrevet April 18, 2012 Share Skrevet April 18, 2012 Takker. Nei det er siste facelift her i Europa. US utgavene har markeringslys på sidene og litt andre fangere. -Hvis det ikke er automatgiren du sikter til... Fin bil du og har, og grattis som nybakt pappa:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet April 19, 2012 Share Skrevet April 19, 2012 Gratulerer med flott bil, Vidar! Den ser jo så og si strøken ut, bra du tar vare på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet April 19, 2012 Forfatter Share Skrevet April 19, 2012 Vidar: Gratulerer med meget pen bil. Så utrolig rett ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet April 19, 2012 Share Skrevet April 19, 2012 Må få gratulere deg jeg også. Så meget ryddig og pen ut den bilen din. Håper jeg får min i nogenlunde bra stand etter hvert også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidar e-24 Skrevet April 19, 2012 Share Skrevet April 19, 2012 Takker for det folkens. Synes disse bilene er noen designperler, og er glad for å ha en selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margarus Skrevet April 19, 2012 Share Skrevet April 19, 2012 hei vidar . studerte bildene dine her og det var en flott bil!. ser du er i fra haugesund. jeg bor selv på karmøy og driver og fikser om en 635 csi 78 modell om dagene. en sølv grå. kjøpte den for ett par ukersiden. nermer seg eu kontroll og skilter for snart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
challenger Skrevet April 19, 2012 Share Skrevet April 19, 2012 Grattis med flott bil, Vidar! Shadowline er nydelig med den fargen. Jeg skal ikke leke besserwisser, men antar bilen er en 1988 modell med tanke på fangerne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet April 19, 2012 Share Skrevet April 19, 2012 Om sperrediff er standard på våre biler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå