Chad Skrevet November 29, 2011 Forfatter Share Skrevet November 29, 2011 Flimret de litt ? Jeg har noen andre led pærer i skiltlysa, de har funka siden jeg fikk bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet November 30, 2011 Share Skrevet November 30, 2011 Ja de flimret ganske mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chad Skrevet November 30, 2011 Forfatter Share Skrevet November 30, 2011 Sikkert derfor da, var det dårlig kontakt, eller at pærene ikke hang skikkelig stramt oppi ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet November 30, 2011 Share Skrevet November 30, 2011 Var god kontakt, og de satt skikkelig fast, men tror bare ikke den type pære er beregna for skiltlys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chad Skrevet November 30, 2011 Forfatter Share Skrevet November 30, 2011 Ja må nok være noe i den duren.. Nå er m-tech lippe til bagasjeluken bestillt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 30, 2011 Share Skrevet November 30, 2011 Flott bil. Godt dørhåndtaket har kommet frem og til sin rett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chad Skrevet November 30, 2011 Forfatter Share Skrevet November 30, 2011 Ja, takker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chad Skrevet Desember 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2011 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chad Skrevet Desember 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2011 Kosebilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chad Skrevet Juni 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2012 Lenge siden sist update nå, har ikke fått gjort noe spesielt i løpet av vinteren.. Men nå renner det inn med forskjellige ting, i går skiftet jeg olje og oljefilter, bremseskiver foran og bak, bremseklosser foran og bak, og fikk til og med kjøpt inn lakkerte bremseskiver : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chad Skrevet Juni 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2012 Har også fått på M-tech list på bakluke, + boning og innside vask av interiør! : Har nå bestillt meg nye coilovers og gleder meg til å slamme den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet Juni 8, 2012 Share Skrevet Juni 8, 2012 Fin bil tipper fargen er penere inrl en på bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chad Skrevet Juli 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2012 Da var coilovers fra ta-technix montert, må si det gjorde seg med en liten slam! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chad Skrevet Mars 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2013 Heritage interiør og m5 speil bestillt, vurderer sterkt å legge med en DIY til monteringen av interiøret da jeg ikke har elektrisk styring eller varme i setene mine, men skal ha i det nye. Finner ingen DIY på det, så hvis noen har et innspill angående opplegg av kabler til varme og elektrisk styring av seter så hadde det vært good Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chad Skrevet April 9, 2013 Forfatter Share Skrevet April 9, 2013 Er også med skjerm i hodestøttene, har ikke fått disse tilkoblet enda, men kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå