[space] Skrevet Juli 28, 2011 Share Skrevet Juli 28, 2011 Et lite VW / verkstedspørsmål: Jeg har litt begynnende rust nede i hjørnet på førerdøren, og en liten begynnende boble på bakluka på min 2004 Touran. Fikk i dag endelig somlet meg til Møller på Ryen for å høre om de dekker dette på rustgarantien. Når hun jeg snakket med slo opp bilen i systemet sitt kunne hun se at Møller på Kalbakken har gjort ting med begge dørene på førersiden, og bakluka i 2008! Når jeg har sett nærme på rusten på døra ser jeg at det er gjort noe der, og lakket over med no lakk som ikke helt matcher resten av døra (en del mattere). Det samme på skjermen forran hjulbuen bak. Hun ba meg ta kontakt med Møller på Kalbakken. Det er også der garantiavdelingen sitter sa hun, og at de sikkert kunne sjekke ut bilen nærmere der. Jeg skal selvfølgelig ta meg en tur dit så fort jeg har mulighet, men lurer litt på hvor jeg står i saken. Det er jo en jobb Møller har gjort på døra som gjør at den nå ruster. Hva slags garanti har jeg på dårlig utført verkstedarbeid, når det er gjort hos merkeforhandler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Juli 28, 2011 Share Skrevet Juli 28, 2011 Skal inn på møller kaldbakken og bytte panser og en dør på min 07 caddy , fikk ikke garanti på sinkslepp på kanalene . Dem sier dem gir 5 år på arbeid, Men sink slepp er jo et kjent vag problem. Om du ikke får noe på garanti ta kontakt med dem på frysja , jeg har fått 5 nye webastoer på garanti etter en prat med dem der oppe mens møller på ryen sa nei til di 3 siste Men en 04 mod er en gammel bil . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juli 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2011 Om de gir 5 år på arbeid er jo døra greit innenfor. Håper de ordner opp uten for mye mas fra min side. Hater sånt tull... Lurer på om Webastoen min også er gåen, men der har jeg nok en dårlig sak på en 04-modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 29, 2011 Share Skrevet Juli 29, 2011 Dersom du har noen kontakter i Tyskland vil jeg anbefale å gå via dem. Vi har en 2005 Golf V i familien og denne har klimakompressoren vært gåen på i 2 år. Ved gjentatte forsøk hos Møller har de ikke påtatt seg ansvaret for dette og vi måtte selv stå for en reparasjon på hele 13.000kr. Gikk litt via via i Tyskland som har vært i kontakt med VW og vi får dette dekket på garanti av fabrikken. Hvorvidt vi får delene gratis eller om de sender Møller en ordrebekreftelse på at de skal utføre garantiarbeid vet jeg ikke ennå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juli 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2011 Ja hvorskal de de gjøre det lett å la en benytte garantier en har... Skal høre med de først og se hva de sier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå