Marius2002 Skrevet August 3, 2011 Share Skrevet August 3, 2011 Møtte ferrarien i gudbrandsdalen i dag hvis det kan stemme Sondre? Det er mulig at det kan stemme ja Kjører vel ukentlig Molde - Drammen og motsatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet September 19, 2011 Forfatter Share Skrevet September 19, 2011 Møtte ferrarien i gudbrandsdalen i dag hvis det kan stemme Sondre? Det er mulig at det kan stemme ja Kjører vel ukentlig Molde - Drammen og motsatt Det stemmer nok ganske bra ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet September 19, 2011 Share Skrevet September 19, 2011 Tror jeg ville gått for f430. Synes rompa på Gallardoen er ganske stygg, noe som de har klart å fikset på LP560. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet September 19, 2011 Share Skrevet September 19, 2011 Ville nok hatt ferrarien.. Men helt klart to bøse biler begge to Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet September 19, 2011 Forfatter Share Skrevet September 19, 2011 Hadde jeg skulle hatt bil i denne klassen hadde jeg kjøpt Porsche 911 (993) Turbo S....den er det ingen som slår..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bliza Skrevet September 19, 2011 Share Skrevet September 19, 2011 satan for noen maskineri! , jeg må tydligvis skaffe meg nye venner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet September 19, 2011 Forfatter Share Skrevet September 19, 2011 Hehe alt er oppnåerlig bare man jobber nok for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorg1s1 Skrevet September 20, 2011 Share Skrevet September 20, 2011 Hadde nok heller gått for en 911 enn Ferrari/Lambo gitt. Og 993 er favoritten! Hadde ikke sagt nei til en 997 GT2 RS heller, men for den prisen får man jo fire 993 Turbo'er! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 20, 2011 Share Skrevet September 20, 2011 rå biler, men fy for noen kjedelige farger ville heller hatt porscha her da, den hadde bra fargevalg, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå