Frode D Skrevet Juli 29, 2011 Skrevet Juli 29, 2011 SOLGT Vurderer å selge mine felger da bilen også ligger for salg. AC Schnitzer Rennsport Type 1 - Nogaro Silver senter Foran - 9"x18 ET06 med Vredestein Ultrac Sessanta 225/40 dekk Bak - 10.5"x18 ET13 med Vredestein Ultrac Sessanta 265/35 dekk Boltsirkel 5x120 Dette er skjeldne felger som er vanskelige å oppdrive, tilstanden er meget bra! Pris 22.000kr med dekk.
RS-Heggem Skrevet Juli 31, 2011 Skrevet Juli 31, 2011 Disse hadde vært noe for meg! Har en plan om å gå for et sett med 18" felger. Er det mulig å skaffe et bilde der man ser dekkene på fram-hjula også?
egil s Skrevet Juli 31, 2011 Skrevet Juli 31, 2011 De kom for salg ja.... joda, er interessert jeg, men det kommer litt ann på kontoen... brukt alvorlig mye penger på bil i vår/sommer. For dere andre, bare et vennlig tips, disse felgene har ektremt lavt innpress, 6mm framme og 13mm bak, disse stikker fryktelig langt ut og man kan ikke bruke spacere. Jeg ser for meg at de vil passe på e32 7 serien, men har mine tvil om det vil gå på noen 5'er, er framfelgene som er problemet. F.eks på en 3 serie som har 7,5" felg med 42mm innpress originalt så vil de stikke 36mm lengre ut bare på innpresset, pluss halve den ekstra felgbredden, 3/4" som er knappe 2cm. På en e36 eller e46 vil altså framfelgen stikke 5,5cm lengre ut enn original felgen, det er det nok bare å glemme, jeg har sett e46 m3'er med 9" felg og 15mm innpress og -2,5 -3 grader camber, men fortsatt stikker det utforbi. Er ikke helt sikker på hva 5 serien har men det er vel en 25/27mm innpress mener jeg. altså vil framfelgen her komme 3,3-3,5cm lengre ut. Så dere bør regne litt på det å se om dere har plass om dere vurderer disse. De passer på 8 serien, og kanskje 7 serien, tvilsomt på 5 serien og ikke snakk om på 3 serien.
RS-Heggem Skrevet Juli 31, 2011 Skrevet Juli 31, 2011 Skal sitte som et skudd på E39. Jeg er sikker i min sak. Et på E39 er 20 eller 22 både forran og bak. Jeg har 9" framfelg med et18, og 10mm spacer. Vurderer faktisk 20mm spacer, for framhjula sitter langt inn i skjermen, i godt kjent volvo-stil. Hvordan det er på E34 har jeg ikke snøring på, men vi sier det ikke passer så vi får snevret inn kjøper-skaren litt. (da er de muligens for salg så lenge at jeg får skaffet $$$..)
///MPower Skrevet Juli 31, 2011 Skrevet Juli 31, 2011 går fint foran på e34, ligger helt i kanten på skjermen har dette selv på min, men valset bittelitt og 5mm spacer så et på min er 1.
Frode D Skrevet Juli 31, 2011 Forfatter Skrevet Juli 31, 2011 De som vil ha slike felger ønsker vel ofte at de skal ligge jevnt med skjermen eller lenger ut så innpresset bekymrer jeg meg ikke for.. Har noen bilder av strekket på en annen pc, men får ikke tatt nye før 8. august når jeg kommer hjem fra havet.
Frode D Skrevet Juli 31, 2011 Forfatter Skrevet Juli 31, 2011 Her er litt bilder av strekk. 9" med 225/40 10.5" med 265/35
egil s Skrevet August 1, 2011 Skrevet August 1, 2011 jeg har et 0 på min det er 15mm mindre enn original 7,5" felg og 10mm mindre enn original 8" felg. Penger har jeg nok, men siden jeg har bruk 40K på bil siden mai, så passer 20+K til litt dårlig akkurat nå. Men Claus mekker vel et sett med slike til meg om jeg tar en telefon uansett
StigJ Skrevet August 1, 2011 Skrevet August 1, 2011 FÅ GANG EGIL!! Her er det bare å åpne pengesekken. Disse hadde vært 100% riktig på bilen din. Og så selger du jo så klart Workfelgene. Da blir det jo ikke så enormt mye utlegg... Og hvorfor vil du bruke spacere? Ser jo absolutt ingen fordel med det...
egil s Skrevet August 1, 2011 Skrevet August 1, 2011 FÅ GANG EGIL!! Her er det bare å åpne pengesekken. Disse hadde vært 100% riktig på bilen din. Og så selger du jo så klart Workfelgene. Da blir det jo ikke så enormt mye utlegg...Og hvorfor vil du bruke spacere? Ser jo absolutt ingen fordel med det... hehe..... Selge work felgene... nei.... tviler på det, de er såpass brukt at de neppe er verdt så mye på brukt markedet, litt for mye steinsprut hakk i de desverre. Jeg ville ikke bruke spacere... men mange tror kanskje at om innpresset er feil så kan det rettes med spacere.... men ikke i dette tilfelle. Jeg kunne tenkt meg 11" bak, men da må nok innpresset opp mot 18-20mm. Ser dekkene er litt smale også, jeg har 245 framme nå, men går nok for 255 neste gang for å redusere understyringen, har 275 bak nå, men klarer kanskje muligens å få på 285. Men felgene er utrolig gromme, og hadde nok absolutt gjort seg på min 850 ja.....
Frode D Skrevet August 1, 2011 Forfatter Skrevet August 1, 2011 La oss holde dette til en slagstråd og ikke en diskusjonstråd! Er ikke sikkert claus kan skaffe for dette var de siste han hadde inne når jeg kjøpte..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå