burnout18 Skrevet Juli 29, 2011 Share Skrevet Juli 29, 2011 Lufter som sagt interessen for komplett sort m3 skinn. veldig helt og pent utenom hull på sjåfør stol som er på alle disse. Har også komplett M-tech1 med grøftelys. 17 Alpina felger. Mulig Komplett motor osv. Er budene høyene nok selger jeg deler fra bilen min Og beholder den cleen. Bilder : http://bil.autodb.no/autodb/search.wa2? ... 1311732774 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burnout18 Skrevet Juli 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2011 Ikke noe interesse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Juli 30, 2011 Share Skrevet Juli 30, 2011 Off i bli trist! Finn d en anna e30 å kødd med da.. M tech 1 e30 e nå finaste e30n! Behold den orginal:-D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe30is Skrevet Juli 30, 2011 Share Skrevet Juli 30, 2011 var det ikke denne som lå ute for 35.000 tidligere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quanto Skrevet Juli 30, 2011 Share Skrevet Juli 30, 2011 Pris på inntriør? Svar på pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Juli 30, 2011 Share Skrevet Juli 30, 2011 Om dere ser i annonsen, så er bilen fin den , så ser dere på bildet ifra motorrom, oppe ved batterikasse, opprustet, så er vell ikke så strøken som det ser ut til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burnout18 Skrevet Juli 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2011 Om dere ser i annonsen, så er bilen fin den , så ser dere på bildet ifra motorrom, oppe ved batterikasse, opprustet, så er vell ikke så strøken som det ser ut til Nei noe strøken bil er det ikke. er en rust på den ja. men derfor har skrevet at kan selges ferdig rustsveiset og hel lakkert for 90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Juli 30, 2011 Share Skrevet Juli 30, 2011 Er vel ikke originale Alpina? Så vidt jeg vet lagde de aldri 4x100 i mer enn 16" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burnout18 Skrevet Juli 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2011 Jo org alpina felger skal det være. det jeg har blitt fortalt hvertfall. og at de leverte alpina opp til 17. Tøffe felger er det hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juli 30, 2011 Share Skrevet Juli 30, 2011 pris for interiør og mtech 1 frontfanger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juli 30, 2011 Share Skrevet Juli 30, 2011 Er sideskjørtene også mtech 1 ? isåfall, pris for de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Juli 30, 2011 Share Skrevet Juli 30, 2011 Jo org alpina felger skal det være. det jeg har blitt fortalt hvertfall. og at de leverte alpina opp til 17. Tøffe felger er det hvertfall Felgene er fine de ja, men originale Alpina er jo verdt mer enn kopier og "alle" sier de ikke kom i 17" Ikke for å ødelegge annonsen din altså. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burnout18 Skrevet Juli 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2011 Jo org alpina felger skal det være. det jeg har blitt fortalt hvertfall. og at de leverte alpina opp til 17. Tøffe felger er det hvertfall Felgene er fine de ja, men originale Alpina er jo verdt mer enn kopier og "alle" sier de ikke kom i 17" Ikke for å ødelegge annonsen din altså. Mener ganske sikkert at det er 17 men skal dobbeltsjekke Visst skal selge bilen i deler så hadde jeg tenkt ca priser som dette : Interiør ca 10000 ( Med skinn dørtrekk ) m tech 1 ca 9000 Hjul ca 8-10. Mulig alt sammen er prisen bra nok. Men kom med bud. dette er bare noe jeg tenkte ca. Er ikke helt sikkert på hva alt er verdt men er verdt en del. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet Juli 31, 2011 Share Skrevet Juli 31, 2011 org alpina hjul til e30 kom kun i 16" og med låsbare lokk over boltene. detta er 17 kopi felger og ikke verdt stort desverre. mtechn på bilen er ok, trenger ny lakk veit jeg da jeg har vårt og sett på den og sitti på med gamle eier. mye rust desverre. men morsom bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juli 31, 2011 Share Skrevet Juli 31, 2011 9000 for hele mtech 1 stylingen elle bare frontfangeren? hva koster bare frontfangeren ? er det original styling av plast, eller er det kopi i glassfiber? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå