Gå til innhold

Lufter interessen for e30 325 mtech med skinn og alpina felg

burnout18
 Share

Anbefalte innlegg

org alpina hjul til e30 kom kun i 16" og med låsbare lokk over boltene. detta er 17 kopi felger og ikke verdt stort desverre. mtechn på bilen er ok, trenger ny lakk veit jeg da jeg har vårt og sett på den og sitti på med gamle eier. mye rust desverre. men morsom bil.

Alpina leverte 17" i 4x100 til e30 Z1, men det er ikke mange sett ute å går.

Originale Alpinafelger har 20 eiker, felgene i annonsa her har 19.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

org alpina hjul til e30 kom kun i 16" og med låsbare lokk over boltene. detta er 17 kopi felger og ikke verdt stort desverre. mtechn på bilen er ok, trenger ny lakk veit jeg da jeg har vårt og sett på den og sitti på med gamle eier. mye rust desverre. men morsom bil.

Såpass. da trur jeg jammen jeg beholder hjula selv :P han sa det var ekte. Hadde du tenkt til å kjøpe den? Ja er litt rust dessverre. Ja sinnsyk artig bil. var grenrøret på når du satt på med den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såpass. da trur jeg jammen jeg beholder hjula selv :P han sa det var ekte. Hadde du tenkt til å kjøpe den? Ja er litt rust dessverre. Ja sinnsyk artig bil. var grenrøret på når du satt på med den?

ja dreiv og vurderte den, men var litt mye rust for min del. grenrøret satt på ja. kul bil, som trenger litt pleie så ern go som gull. verdt og reddes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så? Enhver interessent står fritt til å kjøpe eller avstå.. Noen ganger blir ting solgt billig, og senere til normal pris eller til høy pris. Enkelte salgsobjekter stiger også i pris.. Det går an å se hva selger av bolig har betalt en gang i tiden, ett tips er å ikke se på det, for da får du mange å "henge ut"..

Vet også om biler som har mangedoblet sin pris fra en eier til neste, blant annet fordi første selger ikke visste hva han solgte.. Sier ikke det stemmer her, men på generell basis er det vel samme f hva den en gang kostet.

Feilaktige opplysninger er greit å nevne, ellers skal vel ikke salgsannonser slaktes, om interessent vil ha info kan jo vedkommende lage en tråd og spørre om folk har kjennskap..

"enhver" bil som selges av en forhandler er jo kjøpt billigere, skal de også henges ut? Salgsprisen kan likevel være bra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men vis den lå nylig i lik stand til 35 000, og plutselig er den til 60 000.. da begynner man å lure litt om ikke selger prøver å doble gevinsten her...!

Visst du leser annonsen så ser du hva som er påkostet etter den stod til salgs for 35!

Jeg bytta den i e39'n min som jeg forlangte 60 for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så? Enhver interessent står fritt til å kjøpe eller avstå.. Noen ganger blir ting solgt billig, og senere til normal pris eller til høy pris. Enkelte salgsobjekter stiger også i pris.. Det går an å se hva selger av bolig har betalt en gang i tiden, ett tips er å ikke se på det, for da får du mange å "henge ut"..

Vet også om biler som har mangedoblet sin pris fra en eier til neste, blant annet fordi første selger ikke visste hva han solgte.. Sier ikke det stemmer her, men på generell basis er det vel samme f hva den en gang kostet.

Feilaktige opplysninger er greit å nevne, ellers skal vel ikke salgsannonser slaktes, om interessent vil ha info kan jo vedkommende lage en tråd og spørre om folk har kjennskap..

"enhver" bil som selges av en forhandler er jo kjøpt billigere, skal de også henges ut? Salgsprisen kan likevel være bra...

Er visst veeeldig mange som bryr seg om det, spesielt her inne :P trur jeg har svart 6 stk på at den er blitt påkostet osv etter den blei solgt for 35 :)

Men er jo fritt å handle bil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...