kvalaracing Skrevet Juli 31, 2011 Forfatter Skrevet Juli 31, 2011 Du har ikke ett fint frontblekk til overs? Jo jeg har faktisk det. Mørkt her nå , men kan fikse bilde i morgen.
Jørgen-A Skrevet Juli 31, 2011 Skrevet Juli 31, 2011 Det er jeg int i om det er noenlunde rustfritt og bulkfritt. Kan ta resten vie pm.
Yngvejos Skrevet August 1, 2011 Skrevet August 1, 2011 Var på høy tid at du begynte på bilene. Har stått å samla støv/rust en stund nå.
kvalaracing Skrevet August 2, 2011 Forfatter Skrevet August 2, 2011 Jau det var nok det. Jobb , hus , familie og hund krever sitt, men garagen er snart klar til action så da er det bare å kjløre på.
kvalaracing Skrevet August 7, 2011 Forfatter Skrevet August 7, 2011 Jo per Øyvind øvre vats faktisk! Bilder av frontplaten Ikke helt strøken , men kan reddes.
kvalaracing Skrevet August 17, 2011 Forfatter Skrevet August 17, 2011 Frontplate solgt! Har også noe e34 deler tilsalgs se signaturen.
kvalaracing Skrevet Mai 18, 2013 Forfatter Skrevet Mai 18, 2013 Akutt anfall av arbeidslyst og godt selskap av sleggefett her på forumet. Ribba ut motor og gear å begynte og vaske. Klar til sveising snart. Noen som vet hvaslags radiator som passer inni frontstykket?
Old1 Skrevet Mai 18, 2013 Skrevet Mai 18, 2013 Ble satt inn en M30 i en rød e21 her nede for mange år siden, kansje det er den ? Var fra Skien eller Bø tror jeg, men et firma som het Autopart gjorde den jobben her i Sandefjord. Mener på han jeg kjøpte den av var fra skien. Kim ett eller annet. Om ett firma har gjort denne jobben bør de skjemmes... Stort sett bare kasta oppi alt sammen , men det fungerte da ett par turer. Røska greit løs på tredjegir. Syntes jeg kjente den igjen, han kim du kjøpte av var han dansk?
kvalaracing Skrevet Mai 19, 2013 Forfatter Skrevet Mai 19, 2013 Uff akkurat komt inn fra en økt. Fjerna batterikassen ,slipt pvc belegg... Manne seg opp til og sveise rust.
kvalaracing Skrevet Mai 26, 2013 Forfatter Skrevet Mai 26, 2013 Rensket motorrom og spylt rent frontstykket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå