Stonescream Skrevet Januar 23, 2012 Forfatter Skrevet Januar 23, 2012 oi oi, kan vi være nærme en halleluja her mon tro. Får studere nærmere i morgen. Takk for tipset hao!
SweetBMW Skrevet Januar 23, 2012 Skrevet Januar 23, 2012 Mulig det er bare en dum ide. Hvis du sjekker hvilken dynamo du har opp mot GS Bildeler med regnr ditt får du i alle fall vite om du skal ha Valeo eller Boch. Bare for info, så har Bosch og Valeo forskjellinge kontakter bakpå spenningsregulatoren. Så de passer ikke om hverandre. Kjøp en ny dynamo på Schmiedmann som skal være på bilen din, Valeo har liten 2pol kontakt bak, Bosch har stor 3 pins.
Stonescream Skrevet Januar 23, 2012 Forfatter Skrevet Januar 23, 2012 Ja, jeg får legge inn bestilling i dag. Håper jeg får en fort, for bilen står litt fastlåst i jobbgarasja...
SweetBMW Skrevet Januar 23, 2012 Skrevet Januar 23, 2012 De skal ha en på lager 120A på Schmiedmann. En retur fra meg som skulle gis på reklamasjon, men var ikke feil likevel så jeg hentet den aldri.
Stonescream Skrevet Januar 23, 2012 Forfatter Skrevet Januar 23, 2012 Hmm, det står at de ikke har noen på lager, men kanskje det bare ikke er oppdatert.
SweetBMW Skrevet Januar 23, 2012 Skrevet Januar 23, 2012 Er ikke alltid lagerstatus stemmer pga alt går gjennom Danmark. Ring og spør du = 67 17 18 19 , tast 1
Stonescream Skrevet Januar 23, 2012 Forfatter Skrevet Januar 23, 2012 Får gjøre det, har gode erfaringer med de fra før så det går nok bra denne gangen og
SweetBMW Skrevet Januar 23, 2012 Skrevet Januar 23, 2012 Godt det er flere av oss. Schmiedmann er jo blitt mitt home away from home omtrent.
Stonescream Skrevet Januar 27, 2012 Forfatter Skrevet Januar 27, 2012 Schmiedmann var litt trege på e-post og jeg endte opp med en overhalt Hella dynamo fra Koed. La inn bestilling på tirsdag og kom til postkontoret i dag. Så nå ligger det en "ny" Hella dynamo her, så får se om det blir skiturer og vinter eller bilmekk i helga
Stonescream Skrevet Januar 30, 2012 Forfatter Skrevet Januar 30, 2012 Skifta i dag til ny og var i hvert fall stor forskjell på rullehjulet på dynamoen og drivreima står nå mye mer rett på de andre hjula. Så tror problemet er løst. Da er det bare en mulig toppdekselpakning igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå