Saltkjelen Skrevet November 7, 2011 Skrevet November 7, 2011 Spennende.. Du har å holde oss oppdatert!!
joachim sørlie Skrevet November 7, 2011 Skrevet November 7, 2011 det der blir bare ubergromt tror jeg :D
Pitstop Skrevet November 7, 2011 Forfatter Skrevet November 7, 2011 Takker for posetive tilbakemeldinger Gleder meg til å få ferdig panser på bilen Bestillte luftinntakene som skal stå i hullene i dag
jakobm5 Skrevet November 7, 2011 Skrevet November 7, 2011 Takker for posetive tilbakemeldinger Gleder meg til å få ferdig panser på bilen Bestillte luftinntakene som skal stå i hullene i dag Ser veldig bra ut kan jo hende du rekker å ta noen runder før det blir snø også nå imponerende hva du får til
Pitstop Skrevet November 7, 2011 Forfatter Skrevet November 7, 2011 Håper på noen runder før den kommer ja
Pitstop Skrevet November 9, 2011 Forfatter Skrevet November 9, 2011 I dag kom dem orginale luftinntakene til panseret
Pitstop Skrevet November 10, 2011 Forfatter Skrevet November 10, 2011 Luftintakene passet perfekt Fikk slipt litt i går, men går desverre ikke så fort for tiden da det er så mye annet som også må gjøres
Pitstop Skrevet November 21, 2011 Forfatter Skrevet November 21, 2011 Da er bilen våtslipt og polert opp igjen
VegarVS Skrevet November 21, 2011 Skrevet November 21, 2011 tøff bil, men litt skeptisk til bakfangeren! men sikkert bedre live!
Pitstop Skrevet November 21, 2011 Forfatter Skrevet November 21, 2011 Begynner å komme seg ja Skal få tatt noen skikkelige bilder når bilen er helt ferdig montert så det blir litt bedre å se
jakobm5 Skrevet November 22, 2011 Skrevet November 22, 2011 Nermer seg at vi kan skli noen runder med denna snart no gitt...
matsrh Skrevet November 22, 2011 Skrevet November 22, 2011 Blir knall bra nå! JEg ville kanskje byttet ut felgene med noe med mere farge kanskje? Må være kjapp hvis dere skal ut å cruise... Sjekket yr.no i går å da var det meldt snø neste onsdag!! Men men, får nå se
316 Skrevet November 22, 2011 Skrevet November 22, 2011 Du er sinnsyk! Alle bilene du har vært borti blir noe for seg selv. Meget bra jobba!
Pitstop Skrevet November 22, 2011 Forfatter Skrevet November 22, 2011 Blir knall bra nå! JEg ville kanskje byttet ut felgene med noe med mere farge kanskje? Må være kjapp hvis dere skal ut å cruise... Sjekket yr.no i går å da var det meldt snø neste onsdag!! Men men, får nå se Takker Kunne godt tenkt meg knallgrønne eller oransje felger på denne, men tror det vil stjele oppmerksomheten mye bort fra selve bilen og detaljer på den. så når enn ser på bilen live, så harmonerer felger fint sammen med bilen, da man leger mereke til både detaljer på bilen og felgene Får bare håpe at snøen lar vente litt på seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå