Pitstop Skrevet Desember 1, 2011 Forfatter Skrevet Desember 1, 2011 Hvor kjøpte du den? Øøøh.... GS såklart:P Hvor på GS? Den er kjøpt på GS Bildeler, men usikker på om den er kommet på nettbutikken enda
fizn Skrevet Desember 1, 2011 Skrevet Desember 1, 2011 Pris da? Svar på pm du og si ifra visst jeg skal slette innlegget etterpå
bård Skrevet Desember 1, 2011 Skrevet Desember 1, 2011 Sitter å lurer på om jeg skal bestille M3 forskjermer, frontfanger, sideskjørt og bakfanger til min E90 320d. Men hvordan er passformen på dette? og brukes det kun orginale feste punkter?
Yngvejos Skrevet Desember 1, 2011 Skrevet Desember 1, 2011 Er den klokka Quartz, eller mekanisk? Jeg oppdaga noen ur når jeg var innom GS forige uke og falt litt for denne. Synes godt de kunne opplyst om urverk og produsent. M-klokka med tachymeter og bmw logo hadde vært perfekt.
Pitstop Skrevet Desember 2, 2011 Forfatter Skrevet Desember 2, 2011 Sitter å lurer på om jeg skal bestille M3 forskjermer, frontfanger, sideskjørt og bakfanger til min E90 320d. Men hvordan er passformen på dette? og brukes det kun orginale feste punkter? Passformen er knallbra og du bruker alle orginale fester
Pitstop Skrevet Desember 2, 2011 Forfatter Skrevet Desember 2, 2011 Er den klokka Quartz, eller mekanisk?Jeg oppdaga noen ur når jeg var innom GS forige uke og falt litt for denne. Synes godt de kunne opplyst om urverk og produsent. Har hatt denne klokken du viser bilde av her i 3 år nå, å er kjempefornøyd med den og kvaliteten er upåklagelig Det er swiss innmat i klokken
Pitstop Skrevet Desember 4, 2011 Forfatter Skrevet Desember 4, 2011 Da pågår lakkering av panser og deler
ZhilleN Skrevet Desember 4, 2011 Skrevet Desember 4, 2011 Se her ja, ser ut som du gjør en god lakkjobb! Bare og få det på bilen nå, blir spennende og se! Jeg bare lurte på en ting, når du har lakkert ferdig, åssen er det med sot i boksen deres? Merker nå på vinterstiden at brenneren ikke er helt optimal, og gir fra seg sot, mye silikon også, har dere samme problemet på denne kalde tiden? Mvh.
Pitstop Skrevet Desember 4, 2011 Forfatter Skrevet Desember 4, 2011 Var lakkerer`n på karosseri avdelingen som lakket for meg i dag han er flink ja Ikke hatt noen problemer med sot nei
jakobm5 Skrevet Desember 4, 2011 Skrevet Desember 4, 2011 Dette ser bra ut gleder meg til å se den færdig montert og klar for bruk på finværsdager:)
bård Skrevet Desember 4, 2011 Skrevet Desember 4, 2011 Takker, da får jeg se om det ikke blir et sett på min til våren.. Blir morro å se det ferdige resultatet, stå på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå