Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter å lurer på om jeg skal bestille M3 forskjermer, frontfanger, sideskjørt og bakfanger til min E90 320d. Men hvordan er passformen på dette? og brukes det kun orginale feste punkter?

Skrevet

Er den klokka Quartz, eller mekanisk?

Jeg oppdaga noen ur når jeg var innom GS forige uke og falt litt for denne. Synes godt de kunne opplyst om urverk og produsent.

130113.jpg

M-klokka med tachymeter og bmw logo hadde vært perfekt. ;)

Skrevet
Sitter å lurer på om jeg skal bestille M3 forskjermer, frontfanger, sideskjørt og bakfanger til min E90 320d. Men hvordan er passformen på dette? og brukes det kun orginale feste punkter?

Passformen er knallbra og du bruker alle orginale fester :D

Skrevet
Er den klokka Quartz, eller mekanisk?

Jeg oppdaga noen ur når jeg var innom GS forige uke og falt litt for denne. Synes godt de kunne opplyst om urverk og produsent.

130113.jpg

Har hatt denne klokken du viser bilde av her i 3 år nå, å er kjempefornøyd med den og kvaliteten er upåklagelig :)

Det er swiss innmat i klokken :)

Skrevet

Se her ja, ser ut som du gjør en god lakkjobb! Bare og få det på bilen nå, blir spennende og se! ;)

Jeg bare lurte på en ting, når du har lakkert ferdig, åssen er det med sot i boksen deres? Merker nå på vinterstiden at brenneren ikke er helt optimal, og gir fra seg sot, mye silikon også, har dere samme problemet på denne kalde tiden?

Mvh.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...