Kristian Skrevet Oktober 17, 2011 Skrevet Oktober 17, 2011 Så no e na gamle e90'n blitt for fin til å brukes??
Pitstop Skrevet Oktober 17, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 17, 2011 Så no e na gamle e90'n blitt for fin til å brukes?? Hehe...stemme bra det
Pitstop Skrevet Oktober 26, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2011 Da er M3 interiøret kommet og montert i bilen \:D/ \:D/ Gjenstår bare litt småting og programmering så alle funksjonene bli iorden Har bilder, men får jo ikke lagt inn det her nå tydeligvis
SweetBMW Skrevet Oktober 26, 2011 Skrevet Oktober 26, 2011 Faen det blir bra vettu Var det første jeg kikka på når jeg var på leting etter ny bil, så også på en 320D E92. Måtte inn og sjekke i Sverige etter M3 interiør Men jeg ga opp leting på dieselbil etterso jeg kom til å savne 6ern for mye.
Pitstop Skrevet Oktober 26, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2011 Takker Har kikket litt rundt på div delesider rundt i verden, men det er virkelig ikke enkelt å finne e90 M3 interiør for salg...så var heldig med den gitt
Pitstop Skrevet Oktober 27, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2011 Noen bilder av interiøret Skal vaske å shine bilen innvendig og montere den ferdig i slutten av neste uke Den vil komme for salg om ikke alt for lenge om noen skulle være interesert
Pitstop Skrevet Oktober 28, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2011 Takker Gleder meg til å få den helt ferdig og få tatt litt bilder av den og bruke den litt
Saltkjelen Skrevet Oktober 28, 2011 Skrevet Oktober 28, 2011 Fryktelig lekkert Sondre! Kikket litt på det i Oslo og det så ut til å være et svært pent og velholdt interiør.. En god runde med Swissvax leather cleaner og leather milk så vil interiøret bli praktfult..
Pitstop Skrevet Oktober 31, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2011 Fryktelig lekkert Sondre! Kikket litt på det i Oslo og det så ut til å være et svært pent og velholdt interiør.. En god runde med Swissvax leather cleaner og leather milk så vil interiøret bli praktfult.. Takker Skal våtslipe og polere opp igjen bilen denne uken, så skal jeg ta bilen en skikkelig runde innvendig...gleder meg til den er helt ferdig
Pitstop Skrevet November 7, 2011 Forfatter Skrevet November 7, 2011 Da er det blitt gjort litt med bilen igjen Panser må man også ha, fikk hjelp av MorganGS her på forumet Ferdig tillpasset og kappet ut hull 2 komp karrosserilim fra bmw beregnet for å lime fast carbontakplate på E92 brukt for å lime fast delen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå