kabeldeigen Skrevet September 1, 2011 Forfatter Skrevet September 1, 2011 Ny vifte fra GS prøvd idag, men med samme resultat.... Noen som hjelpe meg videre på dette problemet?
broderaron Skrevet September 1, 2011 Skrevet September 1, 2011 følger spent med på denne tråden men kan ikke hjelpe stort. hadde vært greit å vite hvor temperatur føleren for kjølevesken sitter, kanskje lurt å begynne med den enkleste/billigste.
kabeldeigen Skrevet September 12, 2011 Forfatter Skrevet September 12, 2011 Holder på ennå Har skiftet radiator outlet temp sensor, men ingen suksess Ingen løsning så langt, men har bestilit diagnose time.
oleo Skrevet September 19, 2011 Skrevet September 19, 2011 Hva skjer her da? Jeg ser at AC vifta styres av DME så det er jo ikke utenkelig at feilen ligger i hjernen!?
kabeldeigen Skrevet September 19, 2011 Forfatter Skrevet September 19, 2011 Takker for den, men i morgen er det diagnosesjekk.. Så er spent på hva de finner av feilkoder, hvis det er noen der. Merker det i morgen
kabeldeigen Skrevet September 20, 2011 Forfatter Skrevet September 20, 2011 Diagnose utført idag, feilmelding på ett rele. Er vist 3 stk i henhold til verkstedet. De forskjellige stagene ( turtall ). Fant kun ett rele iht. tegningene/forklaringene jeg fikk på verkstedet. Noen som vet? Hvem, hva, hvor?
Otis Skrevet September 20, 2011 Skrevet September 20, 2011 Eller, det kan hende de har gitt deg for lite tegninger. Det finnes 3 stk. Da det er 3 relè. Det finnes også større oversiktskart.
kabeldeigen Skrevet September 24, 2011 Forfatter Skrevet September 24, 2011 Noen som vet hvor disse relene befinner seg?
mudbug Skrevet September 24, 2011 Skrevet September 24, 2011 Du ser under pollenfilter på passasjesiden.
kabeldeigen Skrevet September 24, 2011 Forfatter Skrevet September 24, 2011 Gjort det. Men ble ikke så mye klokere.
mudbug Skrevet September 24, 2011 Skrevet September 24, 2011 Gjort det. Men ble ikke så mye klokere. Dette er E39 98 528.
kabeldeigen Skrevet September 25, 2011 Forfatter Skrevet September 25, 2011 Var ute i bilen nå, var ikke mye likt nede boksen under kupefilteret. Se bilde
kabeldeigen Skrevet September 25, 2011 Forfatter Skrevet September 25, 2011 Men lurer litt om den nye forbedre versjon av viften kan være noe muffens med. Synes den nye viften jeg monterte var alt for lite avansert, siden da jeg åpnet den gamle viftehuset og den var stappa full av el.nikk.. Noen som har en ide på dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå