Otis Skrevet September 27, 2011 Skrevet September 27, 2011 Jeg har nå sjekket hvor de 3 relèene skal være montert. Og relè for steg 1 og steg 3 er montert i den boksen du har bilde av, men jeg kan dog ikke se dem.... Relè for steg 2 er montert under hanskerommet på den strømskinnen. Og jeg sjekket både før 98 og etter 1998 bilene, men det stemmer ikke overns med det bildet som du har lagt ut da....
kabeldeigen Skrevet September 27, 2011 Forfatter Skrevet September 27, 2011 Ja, ikke vet jeg.. Blåste gassen ut av anlegget idag også. Tåler vel ikke å gå på tomgang når AUX vifta ikke går.
kabeldeigen Skrevet September 30, 2011 Forfatter Skrevet September 30, 2011 Noen som vet hvor disse relene kan være lokalisert? Kan hjelpe meg? Eller skal ikke bilen ha disse 3 stk relene montert da jeg har vifte som kun har 3 stk ledninger. Altså pluss og minus kablel og 1 stk signal ledning?
Amzoch Skrevet September 30, 2011 Skrevet September 30, 2011 Har du flytta litt på den lednings klompen som ligger over der relean er på det andre bilde.. ?
kabeldeigen Skrevet September 30, 2011 Forfatter Skrevet September 30, 2011 Har du flytta litt på den lednings klompen som ligger over der relean er på det andre bilde.. ? Ikke rørt noe i boksen, tok av lokk for å ta bildet..
Amzoch Skrevet September 30, 2011 Skrevet September 30, 2011 Ville kanskje prøvd å flytta forsiktig på dem litt. så du ser om det var noe under der.. Ellers som jeg vet om er det kun rele under der, høyre bakskjerm (oppfør batteriet). trur ikke det er noe bak hanskerommet.
kabeldeigen Skrevet September 30, 2011 Forfatter Skrevet September 30, 2011 Ville kanskje prøvd å flytta forsiktig på dem litt. så du ser om det var noe under der..Ellers som jeg vet om er det kun rele under der, høyre bakskjerm (oppfør batteriet). trur ikke det er noe bak hanskerommet. Har setter under der, er noen småreler, men vet ikke hva de går til. Prøvde å nappe dem ut når viften gikk, men det skjedde ikke mye. Viften fortsatte å svive som bare F,,,,,
oleo Skrevet September 30, 2011 Skrevet September 30, 2011 Har du ikke registrert svaret mitt på forrige side.... et koplingsskjema som viser at styrepulsen på bilen din kommer fra hjernen...
kabeldeigen Skrevet September 30, 2011 Forfatter Skrevet September 30, 2011 Har du ikke registrert svaret mitt på forrige side.... et koplingsskjema som viser at styrepulsen på bilen din kommer fra hjernen... Det har jeg, men kom ikke noe opp på diagnose at det var feil på denne... Kun ett rele som lå inn med alarm, men finner ikke dem Vært oppi boksen under kupefliteret, og hatt ut hanskerommet. Men nada Hvor er hjernen lokalisert da?
oleo Skrevet September 30, 2011 Skrevet September 30, 2011 Her finner du DME'en https://rpmmotorsport.net/E39_DME___EWS_LOCATIONS_7SE.html Pin 4 er uttaket til AUX vifta... du kan jo starte med å ohme om denne har brudd!
kabeldeigen Skrevet Oktober 25, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2011 Da funker viften som den skal...måtte bytte den nyinnkjøpte (alternative) viften med orginal vifte som skal være montert. Konklusjon....alternativ vifte funker ikke på min model.
kabeldeigen Skrevet Oktober 26, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2011 Håpe andre for god hjelp med denne tråden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå