Gå til innhold

DRL - Eit testforsøk på min E39


Alpejohn
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, du tenkte kanskje at jeg har montert noe led greier i støtfangeren? Da får du prøve en gang til, for dette er E39's svar på DRL! (Daytime running lights) (Etter hva jeg har forstått så er det noe lys greier dem bruker i Kanada, eller? SKal ikke si det sikkert, leste det på et USA forum).

Uansett, testa det på min E39 i dag, var ganske stilig, man kunne justere styrken fra 1-40%.

Hvor tøft det er, kommer selvfølgelig an på hvem som ser det. Personlig syns jeg det ble litt stilig i kombinasjon med AE og grøftelys :lol: Men usikker på om jeg kommer til og ha det slik, mest sansynelig ikke :)

Her er altså et par bilder av hva jeg snakker om (Mener å huske styrken nå står på 15%):

iunrabbzf3mfdt3qu8e5.jpg

bxsx899780b3i6qlh65a.jpg

f1iki6dnj9dfde6a6ifv.jpg

3sj53i21475p3px5sln4.jpg

a6vcgrclknyhgn8nv4bn.jpg

Dette er altså et verk, utført med Navcoder og ibus device eller hva den nå heter :)

En ting jeg syns var litt greit med disse lysa, var at når jeg velger automatiske kjørelys, så har jeg vanligvis mørklagt alt av lys, men når disse er koda, så er det dem som lyser, og med en gang jeg kommer i en tunell, så kommer nærlysa på og disse slår seg av. Så den veien er det praktisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der ble jo litt spesiellt, var stilig på en måte!

Sikkert mange som tenker "se tosken har klart å sette i 24v pærer.." hehe =P~

Hehe, ja var ganske spesielt :lol:

24v pærer ja, men da får dem tenke litt til og se at man ikke kan kjøre med langlys på parklys :lol: Hehe :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet også dette på en e39, 1997 modell som en kompis har, men det skjedde ikke noe. Jeg har xenon i min, så det virker heller ikke på min.

Jeg regner med for en E39 , 97 har LCMII. Har du prøve dette på LCMII?

PROGRAMMPARAMETER_LCM

US

DRL_DIMMUNG

wert_02

TAGFAHRLICHT

aktiv

Kode med NSC Expert.

For å kode US DRL LCMIII:

FL_DIMMUNG_ALS_DRL

wert_01

GED_FL_ALS_DRL

nicht_aktiv

to

FL_DIMMUNG_ALS_DRL

wert_02

GED_FL_ALS_DRL

aktiv

Her er styrken

wert_01 = 0 %

wert_02 = 18,82 %

wert_03 = 20,39 %

wert_04 = 43,92 % (blinder de andre bil)

wert_05 = 18,82 %

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, du tenkte kanskje at jeg har montert noe led greier i støtfangeren? Da får du prøve en gang til, for dette er E39's svar på DRL! (Daytime running lights) (Etter hva jeg har forstått så er det noe lys greier dem bruker i Kanada, eller? SKal ikke si det sikkert, leste det på et USA forum).

Uansett, testa det på min E39 i dag, var ganske stilig, man kunne justere styrken fra 1-40%.

Hvor tøft det er, kommer selvfølgelig an på hvem som ser det. Personlig syns jeg det ble litt stilig i kombinasjon med AE og grøftelys :lol: Men usikker på om jeg kommer til og ha det slik, mest sansynelig ikke :)

Jeg kommer til å gjøre dette med NCS Expert :D når jeg har tid. Jeg har montert HID Xenon kit på min fjernlys, får se om det virker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet også dette på en e39, 1997 modell som en kompis har, men det skjedde ikke noe. Jeg har xenon i min, så det virker heller ikke på min.

Jeg regner med for en E39 , 97 har LCMII. Har du prøve dette på LCMII?

PROGRAMMPARAMETER_LCM

US

DRL_DIMMUNG

wert_02

TAGFAHRLICHT

aktiv

Kode med NSC Expert.

For å kode US DRL LCMIII:

FL_DIMMUNG_ALS_DRL

wert_01

GED_FL_ALS_DRL

nicht_aktiv

to

FL_DIMMUNG_ALS_DRL

wert_02

GED_FL_ALS_DRL

aktiv

Her er styrken

wert_01 = 0 %

wert_02 = 18,82 %

wert_03 = 20,39 %

wert_04 = 43,92 % (blinder de andre bil)

wert_05 = 18,82 %

Nei, jeg har ikke prøvd med NCS expert. Det er ikke så nøye for min del, jeg bare testet litt kjapt når jeg skulle fikse ETA på navien før jeg dro på ferie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, du tenkte kanskje at jeg har montert noe led greier i støtfangeren? Da får du prøve en gang til, for dette er E39's svar på DRL! (Daytime running lights) (Etter hva jeg har forstått så er det noe lys greier dem bruker i Kanada, eller? SKal ikke si det sikkert, leste det på et USA forum).

Uansett, testa det på min E39 i dag, var ganske stilig, man kunne justere styrken fra 1-40%.

Hvor tøft det er, kommer selvfølgelig an på hvem som ser det. Personlig syns jeg det ble litt stilig i kombinasjon med AE og grøftelys :lol: Men usikker på om jeg kommer til og ha det slik, mest sansynelig ikke :)

Jeg kommer til å gjøre dette med NCS Expert :D når jeg har tid. Jeg har montert HID Xenon kit på min fjernlys, får se om det virker.

Jeg tvuler på det vil funke med xenon, enten skjer det ingenting eller så bare blinker det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...