Carlos Skrevet August 3, 2011 Share Skrevet August 3, 2011 1994 BMW "320i" E36 Cabriolet Kjøpte bilen 14. mai 2011 Henta den i Skien. Er en 318 med motor og understell fra 320. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet August 3, 2011 Share Skrevet August 3, 2011 Rå bil. Ble bra med de hvite hjula Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet August 3, 2011 Share Skrevet August 3, 2011 Rå bil. Ble bra med de hvite hjula Helt enig den! Har du brukt LaminX på front lyktene eller spray der å? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet August 3, 2011 Share Skrevet August 3, 2011 Bilen din spiser jo gress.. I like!! =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlos Skrevet August 3, 2011 Forfatter Share Skrevet August 3, 2011 Takk Prøvde med film først, men jeg er så dårlig med slikt, så alle lykter ble sprayet. Vil ha den lavere fram pga mye klaring mellom hjul og hjulbue, men som du ser på siste bildet så har skinna knekkt av pga noen møter med asfalten.. så mer senk får bli en vurderingsak en stund til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 3, 2011 Share Skrevet August 3, 2011 Denne likte jeg Enig i litt mere senk foran for å ta livet av mellomrom mellom dekk og skjerm! Må bare tilpasse kjøringa med så lav bil, så går det utmerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 4, 2011 Share Skrevet August 4, 2011 Denne ble jo bare bedre og bedre finfin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlos Skrevet August 5, 2011 Forfatter Share Skrevet August 5, 2011 Takk for hyggelige komentarer Noen som vet hvor man får kjøpt mørkere bakrute? idag skal frontfanger monteres igjen etter rep. også skal jeg høre etter hvor det blir av dekoren som jeg har bestillt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet August 5, 2011 Share Skrevet August 5, 2011 Fine bilder, men fronten minner meg om han her: Du må få av lyktelistene. Ser bare rart ut. Alt for mye rødt i front. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlos Skrevet August 5, 2011 Forfatter Share Skrevet August 5, 2011 Haha.. det var da slemt sagt. liker ikke den serien.. Nei lyktelistene blir nok der de er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet August 5, 2011 Share Skrevet August 5, 2011 Var ikke slemt ment i det hele tatt. Var heller en anbefaling for at det skulle bli enda bedre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Coupe Skrevet August 5, 2011 Share Skrevet August 5, 2011 Var ikke slemt ment i det hele tatt. Var heller en anbefaling for at det skulle bli enda bedre.. Enig. Hver gang jeg ser en bmw med lyktesenkere er det nesten sånn at jeg går bort å river de av! Fin cab ellers da! Mørkere bakrute kan kjøpes billig(ere) på ebay! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlos Skrevet August 6, 2011 Forfatter Share Skrevet August 6, 2011 Om de skal av så må jeg ha nye lykter, da de er limt så voldsomt så de er blitt en del av lykta, fikk de ikke av når det skulle sotes heller. Fant bare orginal rute på ebay sist jeg sjekka, men får vel gjøre ett nytt forsøk da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet August 6, 2011 Share Skrevet August 6, 2011 Mer senk og bort med lyktelister så er det nydelig! Hva er innpress på felga foran? Dekkdim? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlos Skrevet August 6, 2011 Forfatter Share Skrevet August 6, 2011 ET 13 fram. 225/45 bak, 195/40 fram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå