hermanoo90 Skrevet August 4, 2011 Share Skrevet August 4, 2011 Hei ønsker å kjøpe følgende: Original Luftfilterboks! Runde plastdotten som holder spylertanken gummi-Deksel til fordelerlokket Trekk til bagasjerommet i fint stand. Sorte HELLA DE Startec baklykter (preface) Mtech 1 sideskjørt fra 86 modell (de som ikke følger linjene helt opp med hjulbua) (slik som Jørgen Lie har her på forumet) Trenger sikkert noe mer som jeg ikke kommer på så bare PM eller Post her hvis du ahr noe av dette til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen1990 Skrevet August 4, 2011 Share Skrevet August 4, 2011 Har org speil!! el Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet August 4, 2011 Forfatter Share Skrevet August 4, 2011 okei, jeg har ikke elektriske i dag, men kan jeg koble til slik at dem fungerer elektrisk? må jeg ikke ha en dør med elektrisk kobling? går det ann å bruke de uten elektronikken? Mye spørsmål men må vite hva jeg kjøper hehe =P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet August 6, 2011 Forfatter Share Skrevet August 6, 2011 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joar_92 Skrevet August 6, 2011 Share Skrevet August 6, 2011 går ann og bruke speil uten elektronikken ja.. barre trykker i hjørnene på glasset for og justere :)har to stk sorte el justerbare er sprukket glass på den ene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet August 6, 2011 Share Skrevet August 6, 2011 okei, jeg har ikke elektriske i dag, men kan jeg koble til slik at dem fungerer elektrisk? må jeg ikke ha en dør med elektrisk kobling? går det ann å bruke de uten elektronikken? Mye spørsmål men må vite hva jeg kjøper hehe =P Har to diamantsvarte elektriske og en "speilbryter" liggende. Alt av kabler osv pleier å ligge i bilen fra fabrikk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet August 6, 2011 Share Skrevet August 6, 2011 Har en haug med originale speil i ulike farger. Har også de dekslene bak frontlyktene, dersom det er de du mener med "Deksel til frontlyktene". Har mye annet rart liggende også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet August 6, 2011 Forfatter Share Skrevet August 6, 2011 Ja er interessert i dekslene BAK frontlyktene. det er da 2 stk, som er inni motorromet og dekker over ledninger etc. PM meg pris Sidespeil elektriske har jjeg fått tak i nå av doffen1990. Hvis du har mye annet rart liggende, er noe av det som jeg har beskrevet på ønskes kjøpt listen over her? hvis ikke, kan du ikke nevne noen ting. takk =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower.no Skrevet August 6, 2011 Share Skrevet August 6, 2011 hei ønsker å kjøpe følgende:Originale e30 sidespeil Original Luftfilterboks med LMM Runde plastdotten som holder spylertanken Deksler til frontlyktene gummi-Deksel til fordelerlokket Trekk til bagasjerommet i fint stand. Sorte HELLA DE Mtech 1 sideskjørt fra 86 modell (de som ikke følger linjene helt opp med hjulbua) (slik som Jørgen Lie har her på forumet) Trenger sikkert noe mer som jeg ikke kommer på så bare PM eller Post her hvis du ahr noe av dette til salgs Hvis noen har et fint usprukket og fullt fungerende speedometer, så ønsker jeg dette også. Hei! Har et speedometer liggende i fin stand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teciero Skrevet August 6, 2011 Share Skrevet August 6, 2011 Har luftmengdemåler liggende. kom med bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjarte87 Skrevet August 7, 2011 Share Skrevet August 7, 2011 Har org speil ikkje el. 95906906 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet August 8, 2011 Forfatter Share Skrevet August 8, 2011 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet August 13, 2011 Forfatter Share Skrevet August 13, 2011 BUMP (trenger veldig org. luftfilterboks!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet August 14, 2011 Forfatter Share Skrevet August 14, 2011 BumP! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torko Skrevet August 14, 2011 Share Skrevet August 14, 2011 den veldig originale luftfilterboksen kunne du fått fra meg dersom jeg ikke hadde glemt den igjen i a8 til kamran haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå