Gå til innhold

tips til billige pålitelige dekk med drit dårlig grep :p

jonr-
 Share

Anbefalte innlegg

Noen med anbefalinger?

Ønsker tips på de billigste dekkene med det dårligste grepet, men samtidig må de ha en viss form for holdbarhet og pålitelighet.

Link veldig gjerne til de anbefalingene du evnt. har å komme med :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Namkang er harde som faen, holder lenge og har relativt dårlig grep.

Kinadekk generelt bør funke for deg.

Nexen har også bra holdbarhet, men de har greit grep og :)

hvor er nankang billigst? Hva slags modell er "best" - etter mitt ønske ?

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nankang er faktisk undervurderte dekk... har dette selv på samboerens e46 323i.. var på bane med den på torsdag og kan absolutt ikke klage mtp pris. men de er jo ikke de beste dekka seff...

har nankang foran og taloon bak.. Treadwear(hardhet) på nankang er på 200, og taloon har 360. (altså, desto høyere tall jo hardere dekk) hadde absolutt ingen problem å sladde/drifte på tørr bane med disse dekka.

bakdekka derimot er ELENDIGE og livsfarlige på våt vei.. vurderer å bytte dem selv om det er mye igjen av dem. da blir det evt nankang bak også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Kan med hånden på hjertet anbefale deg Meteor når det gjelder dekk som henger dårlig!!

-Hvordan er de når det er vått? Jeg kjører sjeldent da det regner, men de burde inneha en viss form for driftsikkerhet også når det er våt asfalt :P

Høres ut som om du skal på spølings? ;)

Om du vil ha billige, glatte, og harde (kan spøle leeeenge) så anbefaler jeg sunny og sunew fra dekkonline ;)

HVordan er de på vått føre? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan med hånden på hjertet anbefale deg Meteor når det gjelder dekk som henger dårlig!!

-Hvordan er de når det er vått? Jeg kjører sjeldent da det regner, men de burde inneha en viss form for driftsikkerhet også når det er våt asfalt :P

Jeg hadde de på fronten på en E39, og den endte som totalvrak. Lå etter en MB sprinter, som klarte svingen, men det klarte ikke jeg.

Dette skjedde dog om morgenen på høsten, så de er nok ikke fullgale. Men, du kan nok burne og herje en del med de, uten at det blir noe synlig slitasje på dem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

har kingstar på min e34 med 225\60-16 og er ok. billige og slites lite(kjøpte pirelli når jeg kjøpte bilen og måtte bytte alle 4 etter en sesong pga de var utslitt) kjører 2 sesong på mine nå og er fornøyd,

sitter på veien når det regner og

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...