e30 tic Skrevet August 7, 2011 Share Skrevet August 7, 2011 e21 var helt rå! Veldig morro å se gamle biler som er hele og urørte, senk og hjul er alt som skal til... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet August 7, 2011 Share Skrevet August 7, 2011 Var jo faktisk opptil flere "urørte" e21'er på rudskogen,vertfall 3.... min kan ikke regnes som urørt lenger desverre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet August 7, 2011 Share Skrevet August 7, 2011 Noen som har bilde av den røde E28 som sto utstilt ??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frode82 Skrevet August 7, 2011 Share Skrevet August 7, 2011 Dårlig med E-92 på treffet ,jeg var faktisk 1 av 2 med 325 E-92. Flere E-92 M3 enn andre modeller. Er det dårlig med disse bilene i norge ? Har jo laget de siden 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin Skrevet August 7, 2011 Share Skrevet August 7, 2011 Noen som har bilde av den røde E28 som sto utstilt ??? Denne? Tok nesten bare bilder av biler som sto stille så de er ikke så intresange. Holder på å laste opp et filmklipp fra insiden av bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet August 7, 2011 Share Skrevet August 7, 2011 Dårlig med E-92 på treffet ,jeg var faktisk 1 av 2 med 325 E-92. Flere E-92 M3 enn andre modeller.Er det dårlig med disse bilene i norge ? Har jo laget de siden 2006 Din med VF skilter? Med chromelister og blå av farge, med HELT RIKTIG interiør? Var der med min svarte 320 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frode82 Skrevet August 7, 2011 Share Skrevet August 7, 2011 Dårlig med E-92 på treffet ,jeg var faktisk 1 av 2 med 325 E-92. Flere E-92 M3 enn andre modeller.Er det dårlig med disse bilene i norge ? Har jo laget de siden 2006 Din med VF skilter? Med chromelister og blå av farge, med HELT RIKTIG interiør? Var der med min svarte 320 Nei jeg har en svart med brunt interiør og LJ skilter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin Skrevet August 7, 2011 Share Skrevet August 7, 2011 Ikke kjempeunderholdende men her kommer verdtfall et filmklipp (måtte kutte den pga fikk bare 15min). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardtop Skrevet August 7, 2011 Share Skrevet August 7, 2011 Ikke kjempeunderholdende men her kommer verdtfall et filmklipp (måtte kutte den pga fikk bare 15min). Morsomt å se. Vi har temmelig like sporvalg ser jeg. Tok du tiden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin Skrevet August 7, 2011 Share Skrevet August 7, 2011 Jeg prøvde men hadde litt problemer med laptingen på telefon (racechrono), men hadde verdtfall 1.47 blank med passasjer. Savna litt stivere understell på den bilen der. Motoreffekt har alt å si på rundetider her, med imprezaen min som jeg kjører mye seinere med i svingene og ikke r-dekk eller senk kjører jeg på lave 1.45- tjener mye på langsidene her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet August 7, 2011 Share Skrevet August 7, 2011 Ikke kjempeunderholdende men her kommer verdtfall et filmklipp (måtte kutte den pga fikk bare 15min). Syns da det var underholdende jeg Bra kjøring! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet August 7, 2011 Share Skrevet August 7, 2011 Dårlig med E-92 på treffet ,jeg var faktisk 1 av 2 med 325 E-92. Flere E-92 M3 enn andre modeller.Er det dårlig med disse bilene i norge ? Har jo laget de siden 2006 Din med VF skilter? Med chromelister og blå av farge, med HELT RIKTIG interiør? Var der med min svarte 320 Nei jeg har en svart med brunt interiør og LJ skilter Hmm. Kanskje jeg bare blander skilt nr. Så nemlig en med panseret oppe. Med brunt skinn, navi og pianosorte lister innvendig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 7, 2011 Share Skrevet August 7, 2011 Bildene mine: https://picasaweb.google.com/plengnom/BMWCCNTreffRudskogen05060811# Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet August 7, 2011 Share Skrevet August 7, 2011 Bildene mine:https://picasaweb.google.com/plengnom/BMWCCNTreffRudskogen05060811# Bra bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet August 7, 2011 Share Skrevet August 7, 2011 Noen som har litt mer info. om denne bilen her; Edit; Mye bra bilder, Nissen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå