Kjeid Skrevet August 18, 2011 Forfatter Skrevet August 18, 2011 Da var dette forsøket påbegynt, uten hell har prøvd litt av hvert, men er det noen som har forslag til *farge*-*farge* her?
Kjeid Skrevet August 18, 2011 Forfatter Skrevet August 18, 2011 ingen som vet?? Det har seg slik at for 2 eiere siden kjøpte eieren seg e36 mr speil som han ville ha på bilen. da tok han å kløpte alle lednungene på sukkerbiten og koplet speilene på der.
Kjeid Skrevet August 18, 2011 Forfatter Skrevet August 18, 2011 Nå har jeg en trist historie jeg fikk av en tidligere eier. Da han solgte bilen stod det nemlig M3 speil som går opp av seg selv når man låser bilen. Av en eller annen grunn har neste eier byttet disse perfekte speilene. Og påmontert E36 M3 speil... Derfor er det så mange kbler jeg ikke vet hva er. Visst noen har erfaring med disse speilene og kobling av de, vet dere kansje hvor kablene på speilene jeg har nå skal.
awt Skrevet August 22, 2011 Skrevet August 22, 2011 I denne tråden står det litt om hva de originale ledningene går til, men hva som er hva på de uorigignale speilene er nok nesten umulig å finne ut dessverre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå