Tom K Skrevet Juni 12, 2012 Share Skrevet Juni 12, 2012 Hvilke biler har høyest skadestatistikk...BMW eller Lada ? denne tråden har sklidd helt ut, statistikken er helt grei, det er flere ungdommer som grisekjører enn det er 35 + som grisekjører Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Juni 12, 2012 Share Skrevet Juni 12, 2012 Dolk, jeg forstår deg fullt ut. Både frustrasjonen din, aggresiviteten din, skuffelsene dine og problemene dine. Men i det lange og det brede er vel ikke ungdommen selv skyld i ditt frustrerte sinn. Det er Ladaen din! Lær deg å kjøre ekte bil (1:1 størrelse, skrudd sammen av faglærte) og skaff deg en skinnende, blank BMW som maler til deg så fort du tar på nøkkelen. Da vil nok til og med du smile litt ungdom får holde seg til VW Golf 1.4 75-90hk Vil gjerne se Dolk på glattkjørings-bana i Ladaen sin, mot en ungdom i BMW, for å se hvem som har best kontroll. Men, det måtte selvsagt vært en spesielt utvalgt ungdom da man ikke kan dra alle under en kam, som noen har en tendens til å gjøre. Jeg vet om mange ungdommer som på E6 kjører som om de skulle vært Michael Schumacher på Silverstone. Men jeg vet også at mange vokse og eldre som kjører som om de er drita fulle! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-520i Skrevet Juni 12, 2012 Share Skrevet Juni 12, 2012 det er ingen vits i og straffe ungdom som ikke har kjørt for fort. hva har de gjort for og fortjene den straffen. vis det skulle blitt noe av dette som jeg tviler på kommer til og skje så skulle det vert at vis du ble tatt for og kjøre for fort, da kan du få som straff som farts sperre da har du selv lakt opp til det og kun deg selv og takke. så etter 1-2 år kunne du fjerne det vis du har kjørt feilfritt. vis folk kjører i 150-200 her i norge så er de ikke mye glad i live sitt hele norge er en stor rally bane. og det er ikke rart at de kommer med dette tullet når der er sånne folk som dolk så bestemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cab318 Skrevet Juni 12, 2012 Share Skrevet Juni 12, 2012 Dolk, jeg forstår deg fullt ut. Både frustrasjonen din, aggresiviteten din, skuffelsene dine og problemene dine. Men i det hele og det brede er vel ikke ungdommen selv skyld i ditt frustrerte sinn. Det er Ladaen din! Lær deg å kjøre ekte bil (1:1 størrelse, skrudd sammen av faglærte) og skaff deg en skinnende, blank BMW som maler til deg så fort du tar på nøkkelen. Da vil nok til og med du smile litt Haha dagens +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Juni 12, 2012 Share Skrevet Juni 12, 2012 Hehe takk for det, cab318. Jeg har litt mer på hjertet også Å kjøre trygt er noe man lærer seg med årene, og aldri blir utlært på. Var du verdens beste sjåfør så fort du hadde sertifikatet i hånda? Hvis det hadde løpt en hund eller unge uti veien foran deg på veg hjem fra vegvesenet, hadde du reagert med en gang og bremset ned på en slik måte at du hadde stoppa i tide? Eller hadde du kjørt på hunden eller ungen? ELLER hadde du forstått at du ikke rekker å stoppe i tide (selvom du holder fartsgrensa), og svingt unna f.eks ungen, selvom du hadde kjørt av vegen selv? Jeg ville valgt det siste. Burde jeg aldri fått førerkort, da? For hvis den situasjonen oppstår så skal du ikke se bort i fra at du ser meg i avisa. Og da kan du jo legge det ut på forumer rundt omkring for å snakke om hvor patetisk og idiot jeg er som har kjørt av vegen i BMWen min.. Mens du kan kjøre i hjel hunden eller ungen, slenge den igjen i vegkanten å kjøre videre med god samvittighet for at du holdt deg på vegen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juni 12, 2012 Share Skrevet Juni 12, 2012 Hehe takk for det, cab318. Jeg har litt mer på hjertet også Å kjøre trygt er noe man lærer seg med årene, og aldri blir utlært på. Var du verdens beste sjåfør så fort du hadde sertifikatet i hånda? Hvis det hadde løpt en hund eller unge uti veien foran deg på veg hjem fra vegvesenet, hadde du reagert med en gang og bremset ned på en slik måte at du hadde stoppa i tide? Eller hadde du kjørt på hunden eller ungen? ELLER hadde du forstått at du ikke rekker å stoppe i tide (selvom du holder fartsgrensa), og svingt unna f.eks ungen, selvom du hadde kjørt av vegen selv? Jeg ville valgt det siste. Burde jeg aldri fått førerkort, da? For hvis den situasjonen oppstår så skal du ikke se bort i fra at du ser meg i avisa. Og da kan du jo legge det ut på forumer rundt omkring for å snakke om hvor patetisk og idiot jeg er som har kjørt av vegen i BMWen min.. Mens du kan kjøre i hjel hunden eller ungen, slenge den igjen i vegkanten å kjøre videre med god samvittighet for at du holdt deg på vegen. Er det faktisk folk som kjører på unger og gjør dette? Men du må jo huske at hvis Dolk kjører ut med plastboksen sin, vil han totalknuse bilen bare ved å ha forhjulet på utsida! Han er ikke mye sikker og dør sikkert i sammenstøtet også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Juni 12, 2012 Share Skrevet Juni 12, 2012 det er ingen vits i og straffe ungdom som ikke har kjørt for fort. hva har de gjort for og fortjene den straffen. vis det skulle blitt noe av dette som jeg tviler på kommer til og skje så skulle det vert at vis du ble tatt for og kjøre for fort, da kan du få som straff som farts sperre da har du selv lakt opp til det og kun deg selv og takke. så etter 1-2 år kunne du fjerne det vis du har kjørt feilfritt. vis folk kjører i 150-200 her i norge så er de ikke mye glad i live sitt hele norge er en stor rally bane. og det er ikke rart at de kommer med dette tullet når der er sånne folk som dolk så bestemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juni 12, 2012 Share Skrevet Juni 12, 2012 Dolk, jeg forstår deg fullt ut. Både frustrasjonen din, aggresiviteten din, skuffelsene dine og problemene dine. Men i det hele og det brede er vel ikke ungdommen selv skyld i ditt frustrerte sinn. Det er Ladaen din! Lær deg å kjøre ekte bil (1:1 størrelse, skrudd sammen av faglærte) og skaff deg en skinnende, blank BMW som maler til deg så fort du tar på nøkkelen. Da vil nok til og med du smile litt Haha dagens +1 Jeg har på følelsen av at Dolk burde komme med en liste med biler han har hatt her nå, så kan kanskje visse begynne å lure.. Har på følelsen av at det ikke er bare "Lada" der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cab318 Skrevet Juni 12, 2012 Share Skrevet Juni 12, 2012 Dolk, jeg forstår deg fullt ut. Både frustrasjonen din, aggresiviteten din, skuffelsene dine og problemene dine. Men i det hele og det brede er vel ikke ungdommen selv skyld i ditt frustrerte sinn. Det er Ladaen din! Lær deg å kjøre ekte bil (1:1 størrelse, skrudd sammen av faglærte) og skaff deg en skinnende, blank BMW som maler til deg så fort du tar på nøkkelen. Da vil nok til og med du smile litt Haha dagens +1 Jeg har på følelsen av at Dolk burde komme med en liste med biler han har hatt her nå, så kan kanskje visse begynne å lure.. Har på følelsen av at det ikke er bare "Lada" der. Slapp av , har allerede laget liste LADA Kalina wagon LADA Kalina Hatchback LADA Kalina Sport LADA Priora sedan LADA Priora hatchback LADA Priora wagon LADA Priora Coupe LADA Samara Hatchback 3-doors LADA Samara Hatchback 5-doors LADA Samara Sedan (VAZ-2115) LADA 4x4 3-doors LADA 4x4 5-doors Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-520i Skrevet Juni 21, 2012 Share Skrevet Juni 21, 2012 hva med og nekte dolk og kjøre bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet Juni 21, 2012 Share Skrevet Juni 21, 2012 IKKE START DENNE DEBATTEN IGJEN! Vær så snill. Skaper kun frustrasjon.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-520i Skrevet Juni 21, 2012 Share Skrevet Juni 21, 2012 IKKE START DENNE DEBATTEN IGJEN! Vær så snill. Skaper kun frustrasjon.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cab318 Skrevet Juni 21, 2012 Share Skrevet Juni 21, 2012 IKKE START DENNE DEBATTEN IGJEN! Vær så snill. Skaper kun frustrasjon.. +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet Juni 21, 2012 Share Skrevet Juni 21, 2012 Denne tråden kan vel stenges nå, utrolig mye useriøse innlegg her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheEspenK Skrevet Juli 13, 2012 Share Skrevet Juli 13, 2012 Denne tråden kan vel stenges nå, utrolig mye useriøse innlegg her inne. Men fremdeles underholdende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå