Jump to content

Rotrex c30-84 Kompressor - M50b25 SOLGT !


Recommended Posts

Posted

selger kittet, da jeg også må selge bilen grunnet behov for stv.

fikk såvidt koblet det opp i bilen, prøvd det noen uker, men har helt ærlig ikke fått det til å fungere optimalt grunnet jeg ikke hadde BBL. men den er nå bestilt ( PLX ), å på vei. følger selfølgelig med.

Kittet består av.

-S50b30/32 Dyser

-Presse

-Reim å reimhjul (85mm)

-Justerbar BTR x2

-Justerbar Dump x2

-BBL

-Oljebeholder

-Slanger - klemmer etc

-Chip

-BBL å Bar målere

alt du trenger for å montere ! Monteres på noen timer, om du ikke har gjort det før!

Selges 16.000 / Bud

nzcp22ydvgmxcnjvuj20.jpg

lb8qreo35cg9z3q2j9px.jpg

7kykvx7ck5knsi0g1jki.jpg

Posted

på E39 er jeg faktisk ikke sikker.

satt på en e36 før, har di slangene som fulgte med når jeg kjøpte kittet! så skal være ganske bolton dette.

Posted

kan evt være int i bytte også. bare komme med forslag, men må være noe som kan brukes på en e34 540i stv.

Men for all del, Cash is King !!!

Posted
Hvor mye er dette brukt?

Og lager denne kompressoren mye lyd, tenker da på støy?

Hvor mye lader denne med dette hjulet?

Når begynner den å lade? og når har du fult ladetrykk?

ikke så mye lyd nei. skal lade 0.6 da det er 85mm reimhjul.

Hvor den begynner å lade, er vell fra bunn?!!! men veit ikke hvor den har fult trykk, da jeg aldri fikk det til å gå opptimalt på bilen min, pga jeg ikke hadde BBL. Men mister dirtydicky kan vell svare mere på dette, da jeg kjøpte det av han for en drøy mnd siden!

Hadde dette passa på 540i`n ville jeg brukt det selv :D

Posted

Burde vell være mulig? Må nok bare lage et nytt feste?!

Posted

Braketten som brukes på M50 er jeg ganske sikker på at også passer m52, m54 og s50. Blokka har vel samme utforming på alle disse? Da kompressoren blir montert på opphenget til reimhjul og dynamo.

Posted

Det er fult mulig å montere på m54, men må ha nytt feste, men hvis jeg ikke husker helt feil skal det ikke mods til før det passer rett på m52 i allefall da jeg og dirtydicky vurderte å hive den i 328en min, og det så ut til å gå:)

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...