Gå til innhold

Til info: BMW E46 på finn.no med feil km-stand.

Huseby
 Share

Anbefalte innlegg

Vil bare informere mulige kjøpere at denne bilen hadde gått 179648km da jeg byttet den inn i en nyere bil i Oslo for ca. 2 uker siden.

Altså nesten 11000km mer enn det står i annonsen når den nå selges hos en annen forhandler i Askim (står 169000km i annonsen). [-X

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=29880225

Bilder fra annonsen:

25_1209392975.jpg

Bilen

25_2062870840.jpg

Bilde av dashbord med "ny" km-stand

Det siste bildet som viser den nye km-standen ble slettet fra finn.no av selger etter at han ble gjort oppmerksom på avviket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare synd jeg ikke tok noen bilder av dashbordet, den eneste dokumentasjonen jeg har er det som ble skrevet i kontrakten da jeg byttet den inn.

Jeg har også papirene fra Eu-kontrollen i januar 2010, da hadde bilen gått 167131km. Den har vært i daglig bruk i halvannet år etter det og jeg kjører da litt mer enn 1000km i året. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er idiotisk eller ikke er jo en ting, men tenker mest på hvor idiotisk det er og gjøre seg til kjeltring for 11.000 km. Hadde den gått 500.000 og de hadde skrudd den til 225.000 km kunne jeg forstått det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går ikke det an å anmelde de for sånt? i og med at du var siste eier og vet hva som var km stand.

Dette er ren lureri, dumt firma skal drive med sånt....

jojo, men kommer vel liten vei med det, blir påstand mot påstand ingen kan jo bevise det helt sikkert hvem som har skrudd tilbake og når.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

+1 Mexos.

Er ganske fort gjort å bomme på en tast når man skriver fort på PC. Er ikke alle orda mine som kommer riktig skrevet på maskin, eller tall for den saks skyld.

Hvis noen faktisk er interessert i den bilen, så ser de nok tamper dot i dashen før eller siden. Case closed :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...