Peak Posted August 9, 2011 Posted August 9, 2011 Ganske sinnsykt http://www.mobile24.no/autos/details/14 ... Original-für-Sammler
Jørgen Lie Posted August 9, 2011 Posted August 9, 2011 Kjære vakre vene Har kjent "nybil-lukt" i E30 en gang før, som hadde ca 100k på telleren, men tipper denne lukter enda nyere!!!!
Peak Posted August 9, 2011 Author Posted August 9, 2011 Hehe, det vil jeg tro! Denne er jo bare kjørt fra forhandleren og satt rett i garasjen denne!
Mr.Silver Posted August 10, 2011 Posted August 10, 2011 Stått ihjel den stakkars bilen Men vært gøy å hatt på stua som møbel da hehehe
oddis Posted August 10, 2011 Posted August 10, 2011 Sjelden å se sånn flott eksemplarer nå lenger. Litt synd å tenke på at man må gå over motoren og bensinsystemet ganske grundig etter smuldrete og forrigete slanger, simringer og foringer. Den burde egentlig bare bli satt på utstilling som et smykke nå som den er så bra som den er. Begynner man å kjøre forringer man mye av eksklusiviteten. Ser for meg det er mye som må byttes temmelig fort da man rikker igang noe som har sittet på stedet hvil i 20+ år.
Kny Posted August 10, 2011 Posted August 10, 2011 Hvor nøyaktig er den automatiske avgiftskalkulatoren på den siden?
Peak Posted August 10, 2011 Author Posted August 10, 2011 Testet den ut på en 328i e36 og et par e30, sjekket hos toll.no og dinside.no sin avgiftskalkulator og differansen ble ikke mer enn 5-10k på de forskjellige bilene. Men dette er jo biler med en maks pris på 150 000,- Da vil jo diferansen bli større på dyrere biler.
Tommen325 Posted August 10, 2011 Posted August 10, 2011 Denne er jo noen NØDT til å kjøpe å ta til Norge!
D.Toft Posted August 10, 2011 Posted August 10, 2011 ja ta den inn til dette skitt landet og la den bli herjet istykker, evt rustet istykker..
Dirty Posted August 13, 2011 Posted August 13, 2011 er jo bare en sur gammel e30 Hehe bare få kjørt den i jæl )
integrale8v / ELS Tuning Posted August 13, 2011 Posted August 13, 2011 Synd de glemte å montere tak på fabrikken..
Fredrik Posted August 13, 2011 Posted August 13, 2011 Jeg kjøpte en 1987 E30 320i (prefacelift) i 1988. Bilen hadde kjørt litt over 30000 Km og fremsto mer eller mindre som ny. Dette var en svært fin bil i 1988, men allerede den gangen begynte modellen å bli gammeldags. I 1989 solgte jeg derfor bilen til fordel for en helt ny Mercedes-Benz W201 190E 2,3 (facelift). Selv om W201 var en like gammel konstruksjon opplevde man den allikevel som langt mer moderne. Mercedesen fremsto som vesentlig mer moderne... konstruksjonsmessig og når det gjaldt kjøreegenskaper. Nostalgi er OK, men heller ikke mer. Når dette er nevnt er E30 uten tvil en av de aller fineste kompaktbilene som har vært på markedet. Kjøreegenskapene er når det gjelder de alminnelige modellene... ikke best, men temmelig inspirerende. Som en totalpakke er det imidlertid få andre bilmodeller som matcher en E30 M3. E30 325i Cabrio er dessverre ikke blandt de bedre modellene i serien... selv om M20B25 motoren alltid er en stor glede og en cab selvfølgelig alltid er noe ekstra.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now