Tronstad Posted August 10, 2011 Posted August 10, 2011 http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel. ... d=10097561 her er utøyet..
Robkill Posted August 11, 2011 Posted August 11, 2011 trodde dette var ett BMW forum +1 Derfor kan man ikke tillate seg å diskutere annet her? Litt snodig ser den nå ut, men vil tro den kan gi mye kjøreglede fremfor andre typiske el-biler!
in2you Posted August 11, 2011 Posted August 11, 2011 Syns den ser latterlig ut, men den er sikker morsom å kjøre
Recommended Posts