Stonescream Skrevet August 10, 2011 Share Skrevet August 10, 2011 Hei, har skifta reimer da jeg trodde de var ødelagt av lang tid med mye frostvæske og hyling. Skifta reimene i helga, men jeg har hyling i ca 5-6 minutt etter hver oppstart, så trenger nok å skifte noen hjul. ( Etter 5 minutt forsvinner hylinga og den er borte til jeg stopper og starter igjen ) Kan noen hjelpe til med "handleliste" da jeg er usikker på om jeg har rette delene. Av det jeg ser, tror jeg at jeg har "vanlig" type mekanisk strammer og ikke hydraulisk Bilde av løpejul og strammeren til drivreima: Bilde av strammeren til AC reima Her er video ( fancy) som viser hvordan hjula ruller og ikke ruller Er det 11287838797 Rulle/strammer E-34/36 mekanisk org ( kjøper alternativ vare for denne) og 11287841228 Rulle M50 Ø-80 org jeg trenger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 10, 2011 Share Skrevet August 10, 2011 Kjøp heller nr. 6 og 15 på dette bilder. Det er ingen vits i å bytte nr 21 om den ikke er ødelagt. http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/T ... ernator-2/ Og evt. nr 2 herifra. http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/T ... ompressor/ Ikke glem å ta med reimene i samme slengen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet August 10, 2011 Forfatter Share Skrevet August 10, 2011 God ide, da beltet i seg selv er rimelig stramt ( vanskelig å få bevegelse på med bare å trykke med en finger ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet August 10, 2011 Forfatter Share Skrevet August 10, 2011 Da har jeg de delene på vei + litt småtteri ( såklart) og håper på litt fiks i helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 10, 2011 Share Skrevet August 10, 2011 Ja, det der er bare kosearbeid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå