Glema Skrevet Mai 16, 2012 Share Skrevet Mai 16, 2012 Denna var kjempefin Pitstop. Er når jeg ser sånne jeg får lyst på litt nyere bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Mai 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2012 Denna var kjempefin Pitstop. Er når jeg ser sånne jeg får lyst på litt nyere bil Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Mai 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2012 Da er alle delene lakkert Kommer bilder i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Mai 17, 2012 Share Skrevet Mai 17, 2012 Where is the fotos?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Mai 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2012 Det kommer Bilen er nå ferdig montert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Mai 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2012 Ferdig for denne gang Og shining innvendig til slutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mai 18, 2012 Share Skrevet Mai 18, 2012 du er heldig du... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Oktober 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2012 Vaska og shinet motorrom med svisswax og fått på vinterhjula Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Februar 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2013 Da blir det litt jobb på denne i helgen også Nye LCI lamper foran og bak handlet inn + litt annet div Bilder kommer etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Februar 2, 2013 Share Skrevet Februar 2, 2013 Angående de nye LCI baklampene dine. Handler du omformer av Bruce Miranda da, eller har du kjøpt noe annet? Er en god del jobb å installere baklyktene, kanskje denne DIY`en kan hjelpe deg i arbeidet. Eg lagde denne når jeg gjorde det på min bil. http://forums.5series.net/diy-do-yourse ... e61-74097/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Februar 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2013 Angående de nye LCI baklampene dine. Handler du omformer av Bruce Miranda da, eller har du kjøpt noe annet?Er en god del jobb å installere baklyktene, kanskje denne DIY`en kan hjelpe deg i arbeidet. Eg lagde denne når jeg gjorde det på min bil. http://forums.5series.net/diy-do-yourse ... e61-74097/ Handlet orginal ettermonteringssats sammen med baklykter og frontlykter hos GS bildeler, så blir det programert med BMW diagnoseutstyr når det er ferdig Er ferdig å montere ledningsnettet og baklyktene, og såg ikke denne DIY`n før nå men takk uansett Nesten ferdig med kontakter foran, så alt blir montert ferdig i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Februar 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2013 Litt bilder fra monteringen Monterte også 20W CREE led i ringene samtidig Monterte også samtidig nytt M-sportratt og ny airbag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-320 Skrevet Februar 4, 2013 Share Skrevet Februar 4, 2013 Sikle:-) tøff bil:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Februar 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2013 Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Februar 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2013 Fikk montert og koblet ferdig i går kveld, så nå står bilen til programering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå