PenguiN- Skrevet August 11, 2011 Share Skrevet August 11, 2011 Flott E39! Men listene innvendig burde definitivt IKKE være sølv. Sort blank + ny eksospotte bak = FERDIG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rotax8 Skrevet August 11, 2011 Forfatter Share Skrevet August 11, 2011 Først av alt kunne du slengt ut bilder, utifra teksten virker dette som en bil jeg virkelig vil se edit etter bilder: Bilen var dritpen den, men ting som jeg personlig ville gjort er: - Senk - Svarte nyrer - Liker felgene, men de skulle nok vært 19" - Bytte ut dieselstussen Ellers kanontøff Der hadde du fått tråd om nyvogna di Ellers er jeg eni med lasseln om ting som du kan gjøre Å no må no eg finne på nåkka nytt på min siden du og har fått carbon-leppa hehe må jøre nåkka, før no syns alle eg må ha bakpotta å nyre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rotax8 Skrevet August 11, 2011 Forfatter Share Skrevet August 11, 2011 Flott E39!Men listene innvendig burde definitivt IKKE være sølv. Sort blank + ny eksospotte bak = FERDIG tanken om listn har vneia meg å... ingen vill jo bytte liste her på plassn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet August 11, 2011 Share Skrevet August 11, 2011 Flott E39!Men listene innvendig burde definitivt IKKE være sølv. Sort blank + ny eksospotte bak = FERDIG tanken om listn har vneia meg å... ingen vill jo bytte liste her på plassn Kan du ikke sende listene til lakkering da? enkelt og greit.. fint blir det og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet August 11, 2011 Share Skrevet August 11, 2011 Ikke sett svarte nyrer på en bil som er totalt svart ellers, da forsvinner fronten helt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rotax8 Skrevet August 11, 2011 Forfatter Share Skrevet August 11, 2011 Flott E39!Men listene innvendig burde definitivt IKKE være sølv. Sort blank + ny eksospotte bak = FERDIG tanken om listn har vneia meg å... ingen vill jo bytte liste her på plassn Kan du ikke sende listene til lakkering da? enkelt og greit.. fint blir det og lakkering? blir det bra?? er det ikke like greit å kjøpe svarte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet August 11, 2011 Share Skrevet August 11, 2011 Manuell er ikke ofte.. Stilig. For min del syns jeg automat er tingen på disse, men har kjørt en 530d med manuell og chip.. Den gikk MEGET bra.. Og mister ikke akkurat noe moment.. Er jo med automat man mister moment og drag.. Sorte nyrer er tingen når du har shadowline.. Chrome er ikke pent.. Ny eksosstuss litt mer senk og kanskje noe litt mindre "flashy" farge på listene inni så er'n knall Felger med mye strekk krever mye senk..heh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet August 11, 2011 Share Skrevet August 11, 2011 Sorte nyrer er tingen når du har shadowline.. Chrome er ikke pent.. Sorte nyrer på en sort bil er idiotisk. Dessuten fjerner du noe av kjennemerket på BMW om du setter på en helsort grill. Angående interiør-lister liker jeg veldig godt sølvlistene, men i kombinasjon med beige og sort blir det muligens litt corny? Lakker dem, eller gi dem litt carbon-folie. Bilen ser meget bra ut. Gi den en annen endestuss så har du en vinner!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rotax8 Skrevet August 11, 2011 Forfatter Share Skrevet August 11, 2011 ja d går godt det er helt sikkert! automat er så kjedeli.. har ikke kjørt 3l me automat... men dærimot andre bmw me automat.. blir ikke det samme kjørefølelsen me automat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rotax8 Skrevet August 11, 2011 Forfatter Share Skrevet August 11, 2011 Sorte nyrer er tingen når du har shadowline.. Chrome er ikke pent.. Sorte nyrer på en sort bil er idiotisk. Dessuten fjerner du noe av kjennemerket på BMW om du setter på en helsort grill. Angående interiør-lister liker jeg veldig godt sølvlistene, men i kombinasjon med beige og sort blir det muligens litt corny? Lakker dem, eller gi dem litt carbon-folie. Bilen ser meget bra ut. Gi den en annen endestuss så har du en vinner!! carbonfiber lock va jo peise lurt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet August 11, 2011 Share Skrevet August 11, 2011 Sorte nyrer er tingen når du har shadowline.. Chrome er ikke pent.. Sorte nyrer på en sort bil er idiotisk. Dessuten fjerner du noe av kjennemerket på BMW om du setter på en helsort grill. Angående interiør-lister liker jeg veldig godt sølvlistene, men i kombinasjon med beige og sort blir det muligens litt corny? Lakker dem, eller gi dem litt carbon-folie. Bilen ser meget bra ut. Gi den en annen endestuss så har du en vinner!! carbonfiber lock va jo peise lurt Har vurdert det selv, men siden jeg synes sølvlistene passer, så må jeg ha et annet listesett som jeg kan foliere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet August 11, 2011 Share Skrevet August 11, 2011 Har sendt interiørlistene flere ganger til lakkering, blir helt perfekt det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rotax8 Skrevet August 12, 2011 Forfatter Share Skrevet August 12, 2011 skal bestille mere fra GS så ska se på utvalg av litt utvendi å invendi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet August 12, 2011 Share Skrevet August 12, 2011 Meget flott og godt utstyrt bil! For min del ville jeg aldri hatt manuell sammen med denne motoren. I praksis er den mye mer brukelig med automat, men det er jo smak og behag! Synes du trenger skikkelig senk (coliovers) og noen fete hjul. Dieselstussen bør bort, og Hamann leppa likeså! Interiøret er MEGET lekkert, men listene i sølv stikker seg for mye ut. Er nok mange som ikke er enige med meg, men jeg synes lister i mørkt tre er veldig fint sammen med lyst skinn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet August 13, 2011 Share Skrevet August 13, 2011 Er nok mange som ikke er enige med meg, men jeg synes lister i mørkt tre er veldig fint sammen med lyst skinn. +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå