Gå til innhold

Hvilke farge på lys med sorte DE lamper?

Beivakongen
 Share

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg en e34 520ia netopp og har handlett div snacs bla sorte DE lykter forran.

Så lurer jeg på xenonlys men klarer ikke og bestemme meg for farge eller om jeg skal ha xenon i både nær og fjernlys????

Tengte først på gult(3000k) i begge men nå lurer jeg litt på gult(3000k) i nær og hvitt(5000k) i fjernlys.

Noen meninger/tips?

7wy5onkh7hqhzsyhdehx.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanlige halogen hadde jeg valgt. Synes det bare ser teit ut med Xenon i en slik gammel bil som aldri har blitt levert med slikt nyttt. Men ditt valg...

Bilen så forøvrig veldig pen ut. Grattis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanlige halogen hadde jeg valgt. Synes det bare ser teit ut med Xenon i en slik gammel bil som aldri har blitt levert med slikt nyttt. Men ditt valg...

Bilen så forøvrig veldig pen ut. Grattis!

e32 ble levert med xenon som ekstrautstyr! Forundrer meg ikke om e34 også ble det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... Blir ivertfall hvit xennon i fjernlys da de ikke er på til vanelig alikevell og gir bra lys.

Nærlys blir nok gult men er ikke sikker på om jeg skal gå for halogen eller xenon.......

Med halogen slipper man plag med lovens lange arm da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri hørt om at politiet har klagd på det :P Veit det ikke er lov, men vet om mange i området som har møtt og blitt stoppa uten at dem har sagt noe om det... En kompis sa tilogmed til politiet at det var ulovlig xenon på bilen men dem brydde seg ikke :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viss du ikke vil bli tatt tar du xenon 5000k, de er hvite og har ikke så mye blåskjær i seg noe som gjør at du ikke får så mye oppmerksomhet , har kjørt med sånne lenge nå og aldri blitt stoppet. Men husk å stille inn lysa etter du har montert xenon. Iriterende for møtende trafikk.

Ellers så har du diverse led pærer. leste her inne en plass at de med 102 led er veldig bra og lyser utrolig sterkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På min E30, med vanlige linse lykter, har jeg 4300 på nær og 6000 på fjern. Det er evig gromt for det er så sinnsykt mye bedre lys enn orginalt. 4300 er jo blåere lys enn halogen da, man ser jo at det er xenon liksom.

Vinter med mye snø og 6000k langlys er helt magisk! Akuratt som dagslys :P hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...