Gå til innhold

Familiebilen E34 540i/6 Touring


liffi
 Share

Anbefalte innlegg

Kan hvertfall bare glemme å kjøre uten klarlakk i vinter, da vil saltet ete opp kanten ;)

Ville satt felgen i dreiebenken/på bilen, slipa vekk all lakk, polert opp og lakkert kanten med klarlakk. Hvis ikke kommer du til å måtte bruke mer tid med autosol på kantene i vinter enn du må vaske bilen :)

Forøvrig tøff bil, selvom jeg likte den gamle 525'en bedre. Men sånn er det med familieforøkelse :)

En kompis av meg har samme felgene som du pusser opp, men de er 10,5 tommer breie bak. Er alle dine 8,5?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier noe der ;) ja, savner den gammle 525`en, men denna har begynt å gro på meg!

Disse er 8.5 rundt om ja! men tror ikke jeg bruker disse i vinter egentlig. fant forøvrig noen 16" bakerst i garagen. Billigere dekk å bedere grep !! stygge, men samme F... er bare vinterfelger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det bestemt! Familiebilen får seg ACS front til nesteår :)

Sendt noen mail litt rundt til forskjellige Firma i USA, så får bare håpe noen har på lager eller kan annskaffe !

blir straks nye felger å!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal sende pm. Men di jeg har funnet ser ut som noe av det samme jeg hadde på den røde! Passer ikke, må en del knoting til. Men har også hørt at det er et sted i sweeden som også selger acs.. Skal undersøke dette litt mere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...