Gå til innhold

Familiebilen E34 540i/6 Touring


liffi
 Share

Anbefalte innlegg

liten tur på Gs idag! Kjøpt ///M matte sett, BBS ventilhetter (Rød) å olje lokk (Castrol)

Venter også på pakke med Sorte DE, Orange blink, å sorte sideblink! så da kan fronten begynne å ligne på noe igjen :)

unr2hfaiig65nzohzuh0.jpg

a39znjzrilduc9txrlfw.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rensa bilen litt for møkk!. fått inn Mattene, men lyktene hadde ikke kommet! så får montere dem etter helgen! men er iallefall klar for Gatebil imorgen. må ta en tur ned å se. kanskje en liten tur utpå banen å! :lol:

lqmf0xeecwscjveg1pka.jpg

idkybzd9zj1t7d1c6c6c.jpg

3jnf1q1z6wli8pti116h.jpg

mfpvh0qpf1poxjcue6s0.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke plagsomt å kjøre med de M-mattene? Hadde slike i min touring, og det var et helvete. De sklei framover til pedalene i løpet av hver tur, og pga størrelsen havner mye støv/skitt på gulvet framfor på matta...Form framfor funksjon :wink:

Tror jeg møtte deg på Fjellstrand i ettermiddag...Hørte deg godt når man kjørte med soltaket oppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner faktisk ikke. la dem i bilen for litt siden, så mattene skal prøvekjøres imorgen! men disse passer faktisk meget bra, nesten for breie ¨lange for gulvet ;)

jasså, åssen bil kjørte du?!! ja, den bråker mye, rakrør fra ca Midten å bakover, dobble 2.5". liker lyden i den nå !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner faktisk ikke. la dem i bilen for litt siden, så mattene skal prøvekjøres imorgen! men disse passer faktisk meget bra, nesten for breie ¨lange for gulvet ;)

jasså, åssen bil kjørte du?!! ja, den bråker mye, rakrør fra ca Midten å bakover, dobble 2.5". liker lyden i den nå !

Aha, ja da går det nok greit. Mattene jeg hadde var mindre, med ditto resultat...

Kjørte en rød 911, møtte deg i svingen rett ved åkeren (full av ved, som jeg ikke husker navnet på)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du gjorde det ja.. legger ikke merke til andre biler, med mindere det er BMW ;) ja der ja.. Fontana eller no?!

Fontana var det! Fontana-jordet er/var et navn noen brukte...

Hehe - har faktisk kjørt aftenposten på Fjellstrand en sommer, så kjenner småveiene. Tror jeg har levert i området rundt huset ditt, men lenge siden jeg har vært oppi/inni der....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk henta pakka på posten idag tidlig :) så ble litt montering da. satt også på orginal filterboks. likte ikke dette billig opne filteret!

Kom meg litt seint til skogen, menmen.. fikk kjørt noen runder i dag å, MEN, hadde et problem.. Hadde ikke grep foran, å MASSE grep bak ! utrolig kjedelig.. fikk lagt den ut litt, men var såsi umulig.

leu9y0oyowujdoqlfvtl.jpg

f9qkanr4i8y9sh8phdhy.jpg

8087788d9jkm19aqxif3.jpg

jd72oxeq0co1t7m78mvq.jpg

vvqs5o479oaxe8xpttpo.jpg

q0ygke7rpwdckj6zw6yo.jpg

xta2kgodlzzl58pgpwfp.jpg

skal fikse leppa snart å ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...