liffi Skrevet Mars 24, 2012 Forfatter Skrevet Mars 24, 2012 Disse er bare festa med teip ! skulle først bare prøve dem så gadd ikke feste dem så mye
liffi Skrevet Mars 27, 2012 Forfatter Skrevet Mars 27, 2012 Da var øyelokka av, å sommerdekka på snart klar for Eu og bilen skriker etter mere senk !!
Kristiansan'årn Skrevet Mars 27, 2012 Skrevet Mars 27, 2012 bra du fikk vekk øyelokkan, er vel godt å få skodd om er så mesunnelig på 540i'en din!!! 4l v8 og touring! er faktisk min drømm å ha en e34 540/m5 touring STV skal garantert gjørre den om til en sleeper men fine 540i manuell stv'er er sinnsykt vanskelig å finne :/
liffi Skrevet Mars 27, 2012 Forfatter Skrevet Mars 27, 2012 nei, er vell ikke så mange av 540i touting manuell nei er bare så synd denne ikke har blitt behandla så bra gjennom åra. rust i dører å kanaler, bagasjeluka, å titter frem litt små rust her å der.. utrolig kjedelig, men får se om det blir noe rustfjerning å lakk i sommer / vinter
Kristiansan'årn Skrevet Mars 28, 2012 Skrevet Mars 28, 2012 Hold motet oppe du bidrar til å holde en skjelden og råå bil gående hvis du noen gang skulle selge i en fjern framtid så er jeg veldig interisert xD
liffi Skrevet Mars 28, 2012 Forfatter Skrevet Mars 28, 2012 planen / Drømmen er å få denne dønn strøken igjen.. så får se om jeg klarer det. joda, blir nok solgt en dag, men aner ikke når ! Kjekt med familiebil med litt plass å motor
Kristiansan'årn Skrevet Mars 28, 2012 Skrevet Mars 28, 2012 Sånn det skal være rå stv når man er familie far skal jeg å skaffe meg når den tid kommer
liffi Skrevet Mars 28, 2012 Forfatter Skrevet Mars 28, 2012 Fått lufta bilen noen timer idag. deilig å kjøre igjen
Kristiansan'årn Skrevet Mars 28, 2012 Skrevet Mars 28, 2012 Hvite blinklys bak er noe av det vanskeligeste å finne! leita på tysk,uk og am ebay! fant en venstre lykt men den kosta sjorta! D:
liffi Skrevet Mars 28, 2012 Forfatter Skrevet Mars 28, 2012 får vell kjøpt sånn kitt! løseblinklys som du fester selv. skjærer ut di gammle
Kristiansan'årn Skrevet Mars 28, 2012 Skrevet Mars 28, 2012 får vell kjøpt sånn kitt! løseblinklys som du fester selv. skjærer ut di gammle hmmm... skulle muligens hatt sånne
///MPower Skrevet Mars 28, 2012 Skrevet Mars 28, 2012 får vell kjøpt sånn kitt! løseblinklys som du fester selv. skjærer ut di gammle hmmm... skulle muligens hatt sånne det får du fra en østerriker med navn martin hoffman. kjøpte direkte fra han når eg bygde om mine på m5en. tok ikke lange tiden før de lå i posten. tror det kom på ca 1100 inkl frakt for bare glassene bak. fås i lys grå, grå, hvit. mail: maho22@gmx.at
Azeton Skrevet Mars 28, 2012 Skrevet Mars 28, 2012 får vell kjøpt sånn kitt! løseblinklys som du fester selv. skjærer ut di gammle hmmm... skulle muligens hatt sånne Er gamle eier av bilen som har skiftet til hvite blinkers på den. Jonnern, ikke han som liffi kjøpte den av. han har ødelagt bilen bare. Jonnern skiftet også til hvite blinkers på min bil mens gamle eier av bilen min hadde den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå