Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Disse er bare festa med teip ! skulle først bare prøve dem så gadd ikke feste dem så mye ;)

Skrevet

Da var øyelokka av, å sommerdekka på :) snart klar for Eu og bilen skriker etter mere senk !!

mofszdveujr7dpchveur.jpg

6zn666ts3d9e7qofl5xa.jpg

zpjrjw0mm1ht11jhos60.jpg

Skrevet

bra du fikk vekk øyelokkan, er vel godt å få skodd om :)

er så mesunnelig på 540i'en din!!! 4l v8 og touring!

er faktisk min drømm å ha en e34 540/m5 touring STV :D

skal garantert gjørre den om til en sleeper :)

men fine 540i manuell stv'er er sinnsykt vanskelig å finne :/

Skrevet

nei, er vell ikke så mange av 540i touting manuell nei ;) er bare så synd denne ikke har blitt behandla så bra gjennom åra. rust i dører å kanaler, bagasjeluka, å titter frem litt små rust her å der.. utrolig kjedelig, men får se om det blir noe rustfjerning å lakk i sommer / vinter :)

Skrevet

planen / Drømmen er å få denne dønn strøken igjen.. så får se om jeg klarer det. joda, blir nok solgt en dag, men aner ikke når ! Kjekt med familiebil med litt plass å motor :)

Skrevet

Fått lufta bilen noen timer idag. deilig å kjøre igjen :)

2uaiahbi0c6hr8q9xbc1.jpg

l8zauuxf953yq6fkznha.jpg

Skrevet

får vell kjøpt sånn kitt! løseblinklys som du fester selv. skjærer ut di gammle ;)

Skrevet
får vell kjøpt sånn kitt! løseblinklys som du fester selv. skjærer ut di gammle ;)

hmmm... skulle muligens hatt sånne :P

det får du fra en østerriker med navn martin hoffman. kjøpte direkte fra han når eg bygde om mine på m5en. tok ikke lange tiden før de lå i posten.

tror det kom på ca 1100 inkl frakt for bare glassene bak.

fås i lys grå, grå, hvit.

mail: maho22@gmx.at

Skrevet

hmmm... skulle muligens hatt sånne :P

Er gamle eier av bilen som har skiftet til hvite blinkers på den. Jonnern, ikke han som liffi kjøpte den av. han har ødelagt bilen bare.

Jonnern skiftet også til hvite blinkers på min bil mens gamle eier av bilen min hadde den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...