liffi Skrevet September 5, 2012 Forfatter Skrevet September 5, 2012 brukte først motorvask på boks. så spylte av det værste, så gikk over med oppvask børste så bumpershine !
liffi Skrevet September 8, 2012 Forfatter Skrevet September 8, 2012 Jau.. etter motorvasken så gikk bilen på 6-7 sylindere. Å feilen er?!.... jo, tennpluggene ville bade så da var det bare å skru å blåse litt ! Så sto plastbiten på Termostaten på tur.. var jo sprekk i den så ny ble montert. Fikk også besøk Done
liffi Skrevet September 11, 2012 Forfatter Skrevet September 11, 2012 V.S viewtopic.php?f=44&t=237980
liffi Skrevet September 28, 2012 Forfatter Skrevet September 28, 2012 Takk for hyggelig besøk, kjempeservice bare hyggelig er bare trivelig med en liten tur! håper du blir fornøyd
liffi Skrevet September 28, 2012 Forfatter Skrevet September 28, 2012 Snappa et bildet etter litt påfyll
liffi Skrevet September 28, 2012 Forfatter Skrevet September 28, 2012 Takker liker fargen jeg! er mye finere når sola går ned faktisk, blir så dyp. Men tror dama liker fargen bedre en meg. yndlings fargen hennes er lilla!! så er ikke bare bilen som er lilla på denne tomta.
liffi Skrevet Oktober 4, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2012 Måtte høre lyden på eksosen selv. aldri fått hørt den ordentlig
liffi Skrevet Oktober 6, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2012 tok noen bilder fra BMW CCN sitt treff idag (Jeg er IKKE god på å ta bilder.. bare knipser jeg ) En fotograf som er litt mere ivrig en meg !
APedersen Skrevet Oktober 8, 2012 Skrevet Oktober 8, 2012 Bilen din er helt nydelig Sikler på den jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå