Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Blir de ikkje noe salg på deg altså? :)

Nei, for mye skambud osv.

Mulig den er for dyr mht "standen" men er det jeg synes den er verdt, å får jeg ikke ca det kan jeg like så godt beholde den å påkoste den mere :)

Trenger ikke å selge, har ikke penge problemer eller ! så da beholdes den , vinterlagres samt en god vinterpuss :wink:

Skrevet

Herlig bil dette!! :D Har syglet mine timer på denne, både her og på annonsen!! =P~

Men pengene strekker ikke til helt enda #-o

Du får gi den en oppfrisking i vinter så den blir enda penere til neste sesong! 8)

Skrevet

hehe, som dere ser så pøser jeg alltid på med bilder ;) glad i det, så blir nok greit med bilder av div i vinter ! har myye planer men får se hva jeg klarer å fullføre da :)

Problemet ligger vell i tid å penger hvis jeg skal gjøre ALT jeg vill med bilen, så får bare ta det viktigste først.

• 4 weeks later...
Skrevet

uff.... ble ikke no garasje plass i vinter gitt! jævelig irriterende.

så får snekkre meg en "Garasje" denne vinteren å, så får jeg eller ligge ute å skru når været blir noe mildere ;)

så da blir det vell noe mindre updates i løpet av vinteren dessverre.

Kan vell si noen av planene som er overkommelige !

-Bilen skal sleppes litt mere ned

-bygge ny eksos

-felgene skal sendes til retting ( mulig fjerne klarlakken å polere )

-Nytt utsende 8)

-bytte div foringer å stag

-smøre å sine interiøret igjen

-bytte frontrute

-Tone rutene?! noe usikker

-Ta rusta når været kommer seg.. begynne å pusse ned det som har kommet, få stoppet det, å lakkert med boks til jeg får spart opp penger til hel lakkering.

Skrevet

Da har jeg vært å henta noen deler ! Ble acs front på denne å gitt :)

:oops: Ser faen ikke forskjell på BBS å Acs i mørket #-o

Sidekjørtene var jeg usikker på, da jeg så dem i mørket. Aldri sett sånne før, men når jeg kom hjem fant jeg et svakt spor av et BBS merke..

dpw78yayt8tkxko0rghw.jpg

4vqc2uwjc89eypawxs43.jpg

5z76g0eakpbwjwqi1xzd.jpg

n8szjdc6tfjmepjvp54w.jpg

Skrevet

Ja, synes det var litt bbs over fronten også :S men det gjør da ingen ting! :D er bare enda mer sjeldent det ;)

Tror det blir lekkert iallefall!

Skrevet

Da må jeg si BBS å Acs er Rimelig like gitt! trodde helt det var Acs #-o

Jaja .. BBS er vell litt mere spessielt?!

Men i mitt forsvar har jeg enda ikke sett kittet i dagslys.. ligger baki skap bilen enda.

Men når dere sier det, så synes jeg at det var litt rart når jeg titta på det at "Rillene" i midten var festa sammen med resten ! men stussa ikke noe mere over det.

Skrevet

Tror bare jeg har sett ett annet sett BBS til E34 her på Bimmers før. Kan godt hende det var dette, fordi det var sort. ;)

Er ihvertfall uhyre skjeldent. Et kupp rett og slett. :)

Skrevet

Morro å høre at dette ikke er noe man ser ofte:)

Edit: eneste jeg mangler er vell bakfangeren, har en på "hånd" må bare vente til Eieren ikke vill ha den mere [-o<

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...