John90 Skrevet Desember 1, 2012 Skrevet Desember 1, 2012 Du som endte opp med denne din luring Gratulerer!
Kristiansan'årn Skrevet Desember 1, 2012 Skrevet Desember 1, 2012 Var jo denne jeg skulle kjøpe Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
liffi Skrevet Desember 1, 2012 Forfatter Skrevet Desember 1, 2012 Du som endte opp med denne din luring Gratulerer! takk Var jo denne jeg skulle kjøpe Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Jaha? Beklager å måtte si det, men første man til mølla som det heter. Jeg trodde dette var Acs, derfor jeg var over ivrig! Kopi eller ei.. Men, så var dette noe bedre en som så. Ikke jeg eller selger viste dette! Tror ikke det bare var du å meg som var int i dette
Kristiansan'årn Skrevet Desember 1, 2012 Skrevet Desember 1, 2012 Var i en mild dialog ja, men, men får bli den ifra gs gratulerer men stilig fanger da! Skal ikke sutre du var jo først Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
liffi Skrevet Desember 1, 2012 Forfatter Skrevet Desember 1, 2012 Jeg fikk ikke no info at flere var int, men trodde ikke at jeg var den eneste Selger gs BBS front til e34?! Hmm..
Kristiansan'årn Skrevet Desember 1, 2012 Skrevet Desember 1, 2012 Nei men acs fronten Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Julian Sommer Skrevet Desember 2, 2012 Skrevet Desember 2, 2012 Nei men acs fronten Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Der lurer jeg på om du tuller litt, men BSbildeler har ihvertfall den addon ACS frontspoileren, og den skal visstnok ha god passform også Verdt 2000,- i massevis, skjønner ikke at ikke flere tar seg bryet med å modifisere på en slik Du veit hva jeg syns om bilen din liffi.. Og den blir ikke akkurat værre med planene du har for den Enda godt du beholder den, ellers ser du hva som skjer med biler man selger (les: den forrige acs e34'n du hadde, no offence til eieren) :/
Kristiansan'årn Skrevet Desember 2, 2012 Skrevet Desember 2, 2012 Nei men acs fronten Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Der lurer jeg på om du tuller litt, men BSbildeler har ihvertfall den addon ACS frontspoileren, og den skal visstnok ha god passform også Verdt 2000,- i massevis, skjønner ikke at ikke flere tar seg bryet med å modifisere på en slik Du veit hva jeg syns om bilen din liffi.. Og den blir ikke akkurat værre med planene du har for den Enda godt du beholder den, ellers ser du hva som skjer med biler man selger (les: den forrige acs e34'n du hadde, no offence til eieren) :/ Off! All denne overtids jobbinga har gått til hue på meg! Er den addon leppa ja Hehe enig med deg der custom Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
NeonMuffler Skrevet Desember 2, 2012 Skrevet Desember 2, 2012 den gamle acs fangern til liffi passa veldig dårlig da, var mange mange timer med arbeid for å få den til å passe. samme gjaldt bakfangern. frister ikke med en sånn jobb igjen:P
liffi Skrevet Desember 4, 2012 Forfatter Skrevet Desember 4, 2012 Klarte ikke dy meg.. Jeg måtte bare prøve å se! Blir nok noe bedre etter litt fiks å lakk
Tzunami Skrevet Desember 4, 2012 Skrevet Desember 4, 2012 Skal du lakke rillene i samme farge, eller ha de svarte noe alla acs-fanger?
liffi Skrevet Desember 4, 2012 Forfatter Skrevet Desember 4, 2012 Har vurdert svart faktisk, men er noe usikker! kanskje fint å få noe skille ?!
S.Hafsmo Skrevet Desember 4, 2012 Skrevet Desember 4, 2012 Personlig synes jeg ikke sort gir noe skille, ser bare ut som at man ikke hadde råd til å lakkere hele fangeren.
liffi Skrevet Desember 4, 2012 Forfatter Skrevet Desember 4, 2012 hehe.. sier no der, men er liksom ikke så mye bilder av disse på nett eller! med / uten sorte riller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå