Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Du som endte opp med denne din luring ;) Gratulerer! :)

:D takk

Var jo denne jeg skulle kjøpe :(

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Jaha? Beklager å måtte si det, men første man til mølla som det heter. Jeg trodde dette var Acs, derfor jeg var over ivrig! Kopi eller ei.. Men, så var dette noe bedre en som så. Ikke jeg eller selger viste dette! Tror ikke det bare var du å meg som var int i dette ;)

Skrevet

Jeg fikk ikke no info at flere var int, men trodde ikke at jeg var den eneste ;)

Selger gs BBS front til e34?! Hmm..

Skrevet
Nei men acs fronten ;)

Der lurer jeg på om du tuller litt, men BSbildeler har ihvertfall den addon ACS frontspoileren, og den skal visstnok ha god passform også :) Verdt 2000,- i massevis, skjønner ikke at ikke flere tar seg bryet med å modifisere på en slik :)

Du veit hva jeg syns om bilen din liffi.. Og den blir ikke akkurat værre med planene du har for den ;) Enda godt du beholder den, ellers ser du hva som skjer med biler man selger (les: den forrige acs e34'n du hadde, no offence til eieren) :/

Skrevet
Nei men acs fronten ;)

Der lurer jeg på om du tuller litt, men BSbildeler har ihvertfall den addon ACS frontspoileren, og den skal visstnok ha god passform også :) Verdt 2000,- i massevis, skjønner ikke at ikke flere tar seg bryet med å modifisere på en slik :)

Du veit hva jeg syns om bilen din liffi.. Og den blir ikke akkurat værre med planene du har for den ;) Enda godt du beholder den, ellers ser du hva som skjer med biler man selger (les: den forrige acs e34'n du hadde, no offence til eieren) :/

Off! All denne overtids jobbinga har gått til hue på meg! Er den addon leppa ja :)

Hehe enig med deg der custom ;)

Skrevet

den gamle acs fangern til liffi passa veldig dårlig da, var mange mange timer med arbeid for å få den til å passe. samme gjaldt bakfangern. frister ikke med en sånn jobb igjen:P

Skrevet

Klarte ikke dy meg.. Jeg måtte bare prøve å se! Blir nok noe bedre etter litt fiks å lakk :)

r1ox7j8ite4x1jyqcie7.jpg

9qtoam62renxy3lhdopb.jpg

c158fytzfapp3oo6wciv.jpg

Skrevet

Har vurdert svart faktisk, men er noe usikker! kanskje fint å få noe skille ?!

Skrevet

hehe.. sier no der, men er liksom ikke så mye bilder av disse på nett eller! med / uten sorte riller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...