Robkill Skrevet Juli 21, 2013 Skrevet Juli 21, 2013 Hederen? hva i alledager er det? Header, forsidebilde.
liffi Skrevet Juli 21, 2013 Forfatter Skrevet Juli 21, 2013 Åja... Haha Bildene er tatt av sviddgummi på facebook
liffi Skrevet Juli 25, 2013 Forfatter Skrevet Juli 25, 2013 Kjøpt effektanlegg da... Hva tror dere om denne bak? Blir sikkert fint.
Kristiansan'årn Skrevet Juli 25, 2013 Skrevet Juli 25, 2013 Om du får sentrert den blir det vel bra sent from my microwave using tapatalk
liffi Skrevet Juli 25, 2013 Forfatter Skrevet Juli 25, 2013 Blir ikke det vettu. Loff skal aldri på bimmer 2 stusser er tingen. Er til banebilen den her! Var ment som en spøk, siden jeg kjeda meg
liffi Skrevet Juli 26, 2013 Forfatter Skrevet Juli 26, 2013 Men for dere som husker instrumentet til acs 525'n! Its back!! Fikk taki det gammle igjen. Usikker på om jeg gidder å montere det. Er vell mere sånn "kjekt å ha" ting. Har mye av det
AHellem Skrevet Juli 28, 2013 Skrevet Juli 28, 2013 spesiellt instrument! aldri sett før! og godt du spøkte med loffen! liffi reagerte på dette 1
liffi Skrevet Juli 28, 2013 Forfatter Skrevet Juli 28, 2013 Ja, er noe spessielt. Derfor jeg kjøpte det første gang.. Å 2 gang. Ja, loffen var spøk. Styggeste er loff på no annet en japs / Driftspec
liffi Skrevet Juli 29, 2013 Forfatter Skrevet Juli 29, 2013 Endelig fått ut fingern å bytta rattet. Å jeg prøvenonterte speedo å så at alt funka. Ser helt funky ut, men også litt kult på en måte Veit mange hater det, men men
Thomas-320 Skrevet Juli 29, 2013 Skrevet Juli 29, 2013 tøff bil:) likte instrumente.. må jo være uvandt?
Kristiansan'årn Skrevet Juli 29, 2013 Skrevet Juli 29, 2013 Nice må se rattet da! Btw mtec rattet jeg har passer! Samnelmnligna med et anna mtech ratt og navet var mindre og lengre ute sent from my microwave using tapatalk
liffi Skrevet Juli 29, 2013 Forfatter Skrevet Juli 29, 2013 tøff bil:) likte instrumente.. må jo være uvandt? Flott noen liker det ja, er uvant, men venner deg fort til det. men så har jo jeg hatt dette i bil før da! Nice må se rattet da! Btw mtec rattet jeg har passer! Samnelmnligna med et anna mtech ratt og navet var mindre og lengre ute sent from my microwave using tapatalk passet det?? Rått.. da skal jeg bestille alcantara upgrade av interiøret mitt Men du prøvd rattet?
Kristiansan'årn Skrevet Juli 29, 2013 Skrevet Juli 29, 2013 tøff bil:) likte instrumente.. må jo være uvandt? Flott noen liker det ja, er uvant, men venner deg fort til det. men så har jo jeg hatt dette i bil før da! Nice må se rattet da! Btw mtec rattet jeg har passer! Samnelmnligna med et anna mtech ratt og navet var mindre og lengre ute sent from my microwave using tapatalk passet det?? Rått.. da skal jeg bestille alcantara upgrade av interiøret mitt Men du prøvd rattet? Har ikke prøvd det, men må handle noe torx bits til å få av rattet , sent from my microwave using tapatalk
liffi Skrevet Juli 29, 2013 Forfatter Skrevet Juli 29, 2013 Har her.. er fin gjenga kon på 540`n min. husker 525`n ( Uten Airbag ) hadde grove + 17mm mutter i midten. 540`n har jo 16mm Bolt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå