Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Har her.. ;)

er fin gjenga kon på 540`n min. husker 525`n ( Uten Airbag ) hadde grove + 17mm mutter i midten. 540`n har jo 16mm Bolt

Denne har fine og 16mm tror jeg :) hvordan får jeg av rattet?

sent from my microwave using tapatalk

Skrevet

Edit: rattet var uten airbag. Så fikk avbestilt i sisteliten

Skrevet
Har her.. ;)

er fin gjenga kon på 540`n min. husker 525`n ( Uten Airbag ) hadde grove + 17mm mutter i midten. 540`n har jo 16mm Bolt

Denne har fine og 16mm tror jeg :) hvordan får jeg av rattet?

sent from my microwave using tapatalk

Sendt deg PM.. eller så tar vi det på lørdag før ølen intas.. tror det er lurest :mrgreen:

• 2 weeks later...
Skrevet

Nå slipper Familiebilen å bli pisket på bane noe mer. etter sist kjøring, fikk jeg blod på tann igjen.

Gikk da på blocket her om dagen å leita.

Fant denne! 530ia - 540i manuell :D Eneste negativet er at clutchen er gåen / svinghjulet?! slurer ved kjøring, å det uler/piper.. samma det da jeg skal ha sinter clutch, så dette problemet var ikke no hinder.

Stockholm sto bilen.. 105mil tur/retur

Noe snadder:

fult M5 interiør med armlene hel elektrisk m Memory

Nye coilovers

Borra slissa skiver

M5 Diff ( Blir sendt i posten )

mm

Så planen er nå da å ribbe bilen totalt,sveise takluka? bygge bur, fuelcell, bøttestoler å 6 pungt seler, Hydr.brekk å sveisa Diff 3.46 - 4.10? veit ikke hva som egner seg best?!

Så bruke bilen ut sessongen nå. funker sikkert som gull detta. nei japsedritt som aldri funker.. Bmw med 8`r veit jeg funker :applause:

Neste på planen er ESS presse å no annet snadder.

hsvcv9zsfknis0tnx7w9.jpg

mye14i7z2gnvhj0aj94x.jpg

2o96rtofqygxa5bxjilj.jpg

Skrevet

Rydda i garasjen idag. Fant jaggu splett nye gardiner :) di som står i nå har revna litt øverst pga guttungen driver å drar i dem! Kan ikke helt huske når jeg kjøpte disse men :lol: di lå nå der da!

Mye "kjekt" å ha inni der.

kfmxpxxlzs71cqnf3zvb.jpg

Skrevet

"Litt" deler til E34. Mye blir kasta da jeg egentlig har 4 dobbelt av alt :P

askmcskomzvgyjbwmb6j.jpg

• 2 weeks later...
Skrevet

Eller bare få ordna litt på plassen på verkstedet å satt inn bukk der ? ;) har dekkbukk på verkstedet!

yta90elv5w1cnl8twnr9.jpg

gxvtzkzl7bcronv67zh9.jpg

Skal begynne å rydde å styre der iløpet av uka, driver å jobber litt med maritimt på si. Konservering, overhaling etc ;) så har bilen der å skrur noen ganger! Kjekk plass

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...