Kristiansan'årn Skrevet Juli 29, 2013 Skrevet Juli 29, 2013 Har her.. er fin gjenga kon på 540`n min. husker 525`n ( Uten Airbag ) hadde grove + 17mm mutter i midten. 540`n har jo 16mm Bolt Denne har fine og 16mm tror jeg hvordan får jeg av rattet? sent from my microwave using tapatalk
liffi Skrevet Juli 29, 2013 Forfatter Skrevet Juli 29, 2013 Edit: rattet var uten airbag. Så fikk avbestilt i sisteliten
liffi Skrevet Juli 29, 2013 Forfatter Skrevet Juli 29, 2013 Har her.. er fin gjenga kon på 540`n min. husker 525`n ( Uten Airbag ) hadde grove + 17mm mutter i midten. 540`n har jo 16mm Bolt Denne har fine og 16mm tror jeg hvordan får jeg av rattet? sent from my microwave using tapatalk Sendt deg PM.. eller så tar vi det på lørdag før ølen intas.. tror det er lurest
Kristiansan'årn Skrevet August 6, 2013 Skrevet August 6, 2013 Jøss.. 2 540'r gitt [ Bilde ] For en luring du er forbanna paparazzi Men grumt iallafall ! sent from my microwave using tapatalk
Kristiansan'årn Skrevet August 6, 2013 Skrevet August 6, 2013 Du må skaffe deg hel oransje blink sent from my microwave using tapatalk
liffi Skrevet August 18, 2013 Forfatter Skrevet August 18, 2013 Nå slipper Familiebilen å bli pisket på bane noe mer. etter sist kjøring, fikk jeg blod på tann igjen. Gikk da på blocket her om dagen å leita. Fant denne! 530ia - 540i manuell Eneste negativet er at clutchen er gåen / svinghjulet?! slurer ved kjøring, å det uler/piper.. samma det da jeg skal ha sinter clutch, så dette problemet var ikke no hinder. Stockholm sto bilen.. 105mil tur/retur Noe snadder: fult M5 interiør med armlene hel elektrisk m Memory Nye coilovers Borra slissa skiver M5 Diff ( Blir sendt i posten ) mm Så planen er nå da å ribbe bilen totalt,sveise takluka? bygge bur, fuelcell, bøttestoler å 6 pungt seler, Hydr.brekk å sveisa Diff 3.46 - 4.10? veit ikke hva som egner seg best?! Så bruke bilen ut sessongen nå. funker sikkert som gull detta. nei japsedritt som aldri funker.. Bmw med 8`r veit jeg funker Neste på planen er ESS presse å no annet snadder.
bayerks-mach-werk Skrevet August 18, 2013 Skrevet August 18, 2013 Tøft med. De planene gjennomført så blir det okk en artig banebil ja.
liffi Skrevet August 21, 2013 Forfatter Skrevet August 21, 2013 Rydda i garasjen idag. Fant jaggu splett nye gardiner di som står i nå har revna litt øverst pga guttungen driver å drar i dem! Kan ikke helt huske når jeg kjøpte disse men di lå nå der da! Mye "kjekt" å ha inni der.
liffi Skrevet August 21, 2013 Forfatter Skrevet August 21, 2013 "Litt" deler til E34. Mye blir kasta da jeg egentlig har 4 dobbelt av alt
Kristiansan'årn Skrevet September 3, 2013 Skrevet September 3, 2013 tenk hvor fet det hadde vært å pusse opp skurene hos din far, og kjøre på med løftebukk?
liffi Skrevet September 3, 2013 Forfatter Skrevet September 3, 2013 Eller bare få ordna litt på plassen på verkstedet å satt inn bukk der ? har dekkbukk på verkstedet! Skal begynne å rydde å styre der iløpet av uka, driver å jobber litt med maritimt på si. Konservering, overhaling etc så har bilen der å skrur noen ganger! Kjekk plass
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå