liffi Skrevet August 28, 2011 Forfatter Skrevet August 28, 2011 det gjør seg nok og hva med og få den ned enda 2cm? daa er den perfekt! var morro og treffe på så mange fra bimmers der egentlig Vurdert å sleppe den mere ned, men da blir det nesten ubrukelig. spesielt når det skal være familiebil vettu, å egentlig å elsker jeg stuke på den nå Fornøyd med diffen liffi? Jeg må nesten få prøvd bilen en gang også.. du fikk den diffen nesten gratis Fungerer konge den ja;) du får ta deg en spinn nestegang!
liffi Skrevet August 28, 2011 Forfatter Skrevet August 28, 2011 Da gikk det endelig å legge inn bilder ! Så sto Diffen for tur! Må si det er behagelig med Brems!! noen bolter satt litt gitt!! Eksosen var det mye igjen av gitt!! Tectyl behandla hele bilen!! å ferdig;)
liffi Skrevet August 29, 2011 Forfatter Skrevet August 29, 2011 den bak er broren til dama sin;) e30 stv.
S.Hafsmo Skrevet August 29, 2011 Skrevet August 29, 2011 Hehe, du kjører rundt med Rondellene stikkende utafor hjulbuen? hvordan fungerer det?
liffi Skrevet August 29, 2011 Forfatter Skrevet August 29, 2011 går overaskende bra subba bare litt i dumper å svinger med 4stk i bilen! men, skal prøve å få valsa litt en dag.
liffi Skrevet August 29, 2011 Forfatter Skrevet August 29, 2011 Takk for det bedere skal det bli, håper jeg!
liffi Skrevet August 29, 2011 Forfatter Skrevet August 29, 2011 Du får si ifra når du skal selge liffi Selges nok om 1år eller 2.. har jo ikke biler lengere en det ! vill alltid ha noe nytt
///MPower Skrevet August 29, 2011 Skrevet August 29, 2011 byttet du svinghjulet også siden du tok det av??
liffi Skrevet August 29, 2011 Forfatter Skrevet August 29, 2011 nei, bare pussa det ned litt. så ikke pent ut, men ble mye bedere etter litt jobb.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå