KingOfBMW Skrevet August 13, 2011 Skrevet August 13, 2011 Hei, Kjøpte xenon kit 55W fra Megalys for 3 uker siden, som visste seg at den ene er defekt. Fikk ny på reklamasjon, men sendte feil av watt og uten pære. De beklager seg og lovte å sende ny omgående, men har ikke sett noen til xenon kiten. Har sendte mange e-post og forvarsel om heving av kjøpet gjennom Forbrukerrådet. Ingen respons! Har noen blitt utsatt for slike situasjoner fra Megalys før? Er ganske irriterrende at de ikke kan svarer på e-post min. :rompe:
vingebil411 Skrevet August 13, 2011 Skrevet August 13, 2011 Har handlet masse frå Megalys, Altid fått rette varer! Har ikkje noko negativt om Megalys eg
KingOfBMW Skrevet August 13, 2011 Forfatter Skrevet August 13, 2011 Det gikk greit ved første reklamasjonen, men etter det har jeg ikke hørt noe fra dem.
oldiss Skrevet August 13, 2011 Skrevet August 13, 2011 Jeg har bestilt flere ganger fra megalys uten problem, en gang fikk jeg feile skiltlys, ringte dæm bare så sendte de meg nye. Jeg er kjempefornøyd med megalys.
KingOfBMW Skrevet August 13, 2011 Forfatter Skrevet August 13, 2011 Hvis de virker så seriøs, hvorfor kan de ikke behandle eller svarer på e-postene mine?
megalys.no Skrevet August 14, 2011 Skrevet August 14, 2011 Vil beklage at du ikke har fått svar på epost fra oss og at du har vært uheldig med xenonkitet. Jeg er selv i USA men kommer hjem førstkommende fredag. Derfor har det dessverre blitt litt dårlig med kommunikasjon på epost siste tiden. Vi har hatt ferievikar for utsendelse av pakker, men han har dessverre ikke kunnet hjelpe til med kundehenvendelser. Vi skal prøve å løse dette så raskt så mulig, slik at du blir fornøyd:-)
KingOfBMW Skrevet September 12, 2011 Forfatter Skrevet September 12, 2011 Etter å ha ventet i flere uker på xenon kit fra Megalys som aldri kom, bestemt jeg å heve kjøpet. Av kjøpet tapte jeg ca. kr 300,- på frakt, så jeg er virkelig misnøyde med Megalys som ikke dekket for frakten, når firma ikke klarer å sende riktig varer til kunde. No more from Megalys
Reef89 Skrevet September 12, 2011 Skrevet September 12, 2011 Ventet 2mnd på en ballast som røk etter ca 6 timer i bruk, sendte milliardvis av eposter ingen svar. Plutslig endag dukket det opp to nye ballastere i posten. Hørte liksom ingenting.
KingOfBMW Skrevet September 12, 2011 Forfatter Skrevet September 12, 2011 Da er det ikke bare meg som har vært uheldig med kjøpet fra Megalys. Hvordan kan de behandle kunde slik? De har sendt mail om at varen er sendt, men har ikke sett dem i flere uker.
KingOfBMW Skrevet September 12, 2011 Forfatter Skrevet September 12, 2011 Ebay mer seriøs og billigere.
Haug530D Skrevet September 12, 2011 Skrevet September 12, 2011 Ebay mer seriøs og billigere. Jepp, har akkurat bestillt 4 D2S pærer derfra til en svimmlende sum på 22$ eller ca 124Nok Så får vi se, enten virker de eller så virker de ikke, men om de virker så er det jo råbillig
megalys.no Skrevet September 12, 2011 Skrevet September 12, 2011 Til KingOfBMW: Hadde du kommunisert på en normal måte på epost slik at vi forsto deg og ditt problem hadde du fått det du ville ha med en gang. Men etter over 20 eposter frem og tilbake var vel slik at jeg ga deg BESKJED om å returnere varene, det var ikke ditt eget iniativ...du var rett og slett ikke ønsket som kunde av oss lengre... Synes forum innlegget ditt blir litt feil... Du sendte varene i retur, der det blant annet manglet en lyspære, dem var oss i hende på lørdag og mandag hadde du fått ALLE pengene tilbake betalt. En annen ting som er ganske vesentlig er at du hadde BESTILT FEIL og ikke vi som hadde sendt deg feil...makan... Vi prøver for alt i verden å yte maks service til kundene våre, vi prøver så godt vi kan med å levere riktige varer og svare eposter så fort som mulig. Noen ganger gjør vi feil, noen ganger bestiller kunden feil. Jeg vil beklage til de kunder av oss, som føler at dem ikke har fått tilstrekkelig service og kan bare love at vi skal bli bedre i fremtiden.
KingOfBMW Skrevet September 12, 2011 Forfatter Skrevet September 12, 2011 Jeg har bestilt H7 55W 7000K, men ballast og lyspære virker ikke. Sendte ny ballast som er 35W i stedet for 55W, uten pære. Ny reklamasjon med riktig ballast 55W, men feil Kelvin 4300K. Ventet på ny pære i flere dager, uten respons. Blir irritert på all venting, hevet kjøpet. Gikk ca. kr 300,- i minus. Det verste at Megalys beskylder at Jeg har bestilt feil varer og at de ikke kan sende rett varer til kunde.
KingOfBMW Skrevet September 13, 2011 Forfatter Skrevet September 13, 2011 Rettelse fra 7000K til 6000K i forrige innlegg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå