UFC Skrevet August 14, 2011 Share Skrevet August 14, 2011 Hei! Nå har jeg vært i Bergen og handla meg en BMW E46 320 CI. Tok toget fra Mjøndalen til Gardemoen og flyet til Bergen. Bilen har en komplett M-teck styling carbon detaljer og csl frontfanger som dere ser på bildene, 19'' sommerhjul med 265 bredde bak og 235 forran, 328 bremseskiver, rustfri eksosanlegg, senkesett, flott musikkanlegg, short skift, tlf, cruse control, full utstyr. Må si bilen ser mye bedre ut i virkeligheten! Også må jeg nevne at bilen er nylakkert for 4 måneder siden! Kom gjerne med kommentarer og tips! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet August 14, 2011 Share Skrevet August 14, 2011 det er csl frontfanger ikk mtech:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 14, 2011 Share Skrevet August 14, 2011 Gratulerer ..sett denne, fin bil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet August 14, 2011 Forfatter Share Skrevet August 14, 2011 Ånd, det viste jeg ikke:p Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quatro84 Skrevet August 14, 2011 Share Skrevet August 14, 2011 Gratulere med ny bil! var nice den. M3 bakluke også ser det ut som... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 14, 2011 Share Skrevet August 14, 2011 Det er ingenting som heter "M3-bakluke", men bilen har facelift-bakluke som kom i 2003. Må nok også skuffe deg med at det ikke er en M-tech-bil, da man rett og slett ikke kunne få dette når bilen ble produsert. Biler med M-tech hadde også sorte lister rundt vinduene. Men du har alikevel det viktigste i som senere kom i pakken som sportsstoler, bakfanger, spoileren og slikt. Uansett en pen bil og gratulerer med kjøpet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet August 14, 2011 Forfatter Share Skrevet August 14, 2011 Takk for kommentarene gutta:) jeg mente ikke den var org m-teck, men putta på m-teck Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quatro84 Skrevet August 14, 2011 Share Skrevet August 14, 2011 Det er ingenting som heter "M3-bakluke", men bilen har facelift-bakluke som kom i 2003.Må nok også skuffe deg med at det ikke er en M-tech-bil, da man rett og slett ikke kunne få dette når bilen ble produsert. Biler med M-tech hadde også sorte lister rundt vinduene. Men du har alikevel det viktigste i som senere kom i pakken som sportsstoler, bakfanger, spoileren og slikt. Uansett en pen bil og gratulerer med kjøpet. okey! m3 luka er lik vertfall som på facelift Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet August 14, 2011 Share Skrevet August 14, 2011 er det ikk vanlig luke med påmontert list? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 14, 2011 Share Skrevet August 14, 2011 okey! m3 luka er lik vertfall som på facelift M3 har kort håndtak frem til facelift, og langt etter. Akkurat som alle andre 2-dørs e46. Det er ingen forskjell på M3 og andre e46 når det kommer til bagasjeromsluken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet August 14, 2011 Forfatter Share Skrevet August 14, 2011 Det er påmontert spoiler trur jeg, har ikke sjekka ut:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dav-a Skrevet August 14, 2011 Share Skrevet August 14, 2011 M3 panser hadde vært tøft vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet August 14, 2011 Forfatter Share Skrevet August 14, 2011 Kanskje det, i carbon.. men koster jævla mye:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjeid Skrevet August 15, 2011 Share Skrevet August 15, 2011 Flott bil!! Du burde tenke på å bytte baklyktene dine til facelift baklykter (dioder) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet August 15, 2011 Forfatter Share Skrevet August 15, 2011 Ja, det har jeg faktisk vurdert. Tenkte egentlig å bytte nyrene forran til carbon, montere Øyelokk carbon eller bilens farge også legge carbon på den lille spoilern på bakluka:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå