VegarV Skrevet August 14, 2011 Share Skrevet August 14, 2011 Da er 7 serien solgt og tenkte å fikse opp en e36 coupe som kosebil. Min femte e36 og må si at denne er det beste utgangspunktet hittil. Bilen er en 1994 318is Kjøpte bilen 100% original av en veldig hyggelig eldre kar i Halden. Som hadde tatt godt vare på den, så og si null rust. Noe plukk er det men det tas etterhvert. Planene: - M3 speil - Lakke framfanger - Tone ruter helt fram - Polyforinger Gjort: - Mtech rundt om - Nye felger - TuningartCoilovers - Hvite blinkers/m3 baklykter - Simons effektanlegg Kanskje m3 motor neste år? Er allerede godt i gang kan du si;) Bildene sier vel det meste. Tar imot ris og ros! Dag1 Div deler innkjøpt:) BBS replica:) Ny eksos- Simons Montering av sideskjørt: Idag 14/8-11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarV Skrevet September 7, 2011 Forfatter Share Skrevet September 7, 2011 Fikk en kjedelig overaskelse her enn dagen når jeg kom bort til bilen.. En eller annen =!#¤!=¤=! har brutt opp bensinlokket og ødelagt låsen, og stjålet bensin og tatt med seg lokket... Lavmål! noen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 7, 2011 Share Skrevet September 7, 2011 kjedelige greier, så ut som en fin bil da, er det 5 serie innpress på felga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet September 7, 2011 Share Skrevet September 7, 2011 Knallfine felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet September 7, 2011 Share Skrevet September 7, 2011 off, for noen jxxx.. bilen blir fin da sjøl om det kommer motgang... ståpå< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarV Skrevet September 7, 2011 Forfatter Share Skrevet September 7, 2011 Jo takker for det! Er ET32 på de:) Blir nok bra med tia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet September 7, 2011 Share Skrevet September 7, 2011 Hvor store er felgene? Hele dimmen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarV Skrevet September 7, 2011 Forfatter Share Skrevet September 7, 2011 17" og 9" bak, 17" og 8" foran:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
advannor Skrevet September 7, 2011 Share Skrevet September 7, 2011 Dette var gromt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet September 7, 2011 Share Skrevet September 7, 2011 Dette blir bra, jævlig iriterande når slike ting skjer, men er ikkje å unngå i dagens samfunn ! Stilige hjul, kor kjøpte du dei ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet September 7, 2011 Share Skrevet September 7, 2011 grom e36!! hadde ikke vært dumt med en seks sylindret motor har du limt sideskjørta eller? pallene ligger for å holde de inntil?! skal på med skjørt selv snart og vurderer fram og tilbake om jeg skal lime eller borre på klips ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarV Skrevet September 7, 2011 Forfatter Share Skrevet September 7, 2011 Dette blir bra, jævlig iriterande når slike ting skjer, men er ikkje å unngå i dagens samfunn ! Stilige hjul, kor kjøpte du dei ? Ja sant d...Fått fiksa tanklåsen igjen da:) Kjøpte de hos parts and retards. God service der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarV Skrevet September 7, 2011 Forfatter Share Skrevet September 7, 2011 grom e36!! hadde ikke vært dumt med en seks sylindret motor har du limt sideskjørta eller? pallene ligger for å holde de inntil?! skal på med skjørt selv snart og vurderer fram og tilbake om jeg skal lime eller borre på klips ; ) Blir nok noe grommere etterhvert, bare jeg får meg en ordentlig plass å stå. Jeg vurderte mye fram og tilbake angående sideskjørt. Endte opp med at jeg: støtta de opp, borra hull, tectylerte, la på Tec7, og nagla de fast rett og slett. Sitter som et skudd:) Brukte paller ja for å holde det inntil. Funka fint det;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarV Skrevet September 7, 2011 Forfatter Share Skrevet September 7, 2011 Dette var gromt Takker:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet September 7, 2011 Share Skrevet September 7, 2011 Fin bil, dette blir veldig bra Ser du skriver Rygge...hvor i Rygge holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå