huldra66 Skrevet August 16, 2011 Share Skrevet August 16, 2011 Da er det på tide med den årlige Concourse d' elegance Søndag 28- Aug og vi ønsker alle BMW og bil interesserte velkommen Adressen for dagen er Flymuseet på Sola. Start tid er 11.00 for påmelding og registering til konkuransen ( seneste påmelding er 12.00 ) INGEN etter. Det koster 50kr for og være med på konkuransen. Kafeen på Flymuseet er åpen og har enkel servering Grillen vil også være med og være varm slik att de som ønsker kan ta med grillmat selv og svi når det måtte passe De som måtte ønske kan jo også kombinere dette med ett besøk på museet samtidig ( inngang koster 70 for voksen og 20 for barn ) Dette er BMWCCN Rogaland sitt stortreff , vi forventer stort fremmøte . Konkurransen foregår ved at bilene stiller ut og blir bedømt etter renhold vedlikehold og hvor strøken den er totalt . Det blir premiering i 4 klasser + peoples choice Klassene er : Nyere orginal Nyere modifisert Eldre orginal Eldre modifisert Peoples choice + Lengst kjørt Premiering blir 1,2 og tredje i hver klasse , untatt peoples choice og Lengst kjørt der det bare blir en En trenger ikke stille bilen sin i konkuransen om en ikke ønsker , men vi håper att alle som har en BMW kommer med den uansett modell og stand da dette handler like mye om kjøreglede. Det er meget god plass utforbi så det er ingen hindring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet August 16, 2011 Share Skrevet August 16, 2011 Skal ha vakt i Stavanger den helgen, da får jeg jo jammen ta en tur innom og kaste noen dømmende blikk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet August 16, 2011 Share Skrevet August 16, 2011 Høres artig ut! Er i området da så stikker vel kanskje en tur innom å titter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 17, 2011 Share Skrevet August 17, 2011 Ja stikk innom begge to. har dere med bilene eller er det fly til vestlandet som gjelder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet August 17, 2011 Share Skrevet August 17, 2011 Jeg kommer hvertfall med en bil.. Kjerringa er også på den siden av landet da. Så kan vel hende ho kommer innom med X5en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet August 17, 2011 Share Skrevet August 17, 2011 Skal prøve å komme ned en tur, men jeg gidder ikke å polere bilen en gang til i år, så den får bare vere med de swirls og holgrammene den har Håper det blir bra oppmøte da! Må jo kjøre hjemmefra kl 06.00 jeg da viss jeg skal rekke å vaske den før kl 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet August 17, 2011 Share Skrevet August 17, 2011 Dette må eg prøve å få til, høres gøy ut! Hvor mange er det ventet at kommer egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet August 17, 2011 Share Skrevet August 17, 2011 Jeg kommer hjem fra ferie to dager før, så det blir travelt - men jeg stiller jeg Terje eller Stig - hva definerer "Modifisert"? Hvor mye skal være modifisert? Og kan noen linke til en side som beskriver hva de forskjellige årsmodellene hadde som ekstrautstyr o.l. tilgjengelig på den tiden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet August 17, 2011 Share Skrevet August 17, 2011 Modifisert er modifisert, andre felger er modifisert f.eks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet August 18, 2011 Share Skrevet August 18, 2011 Jeg tar nok luftlinje over fjellet, orker rett og slett ikke å kjøre hele vegen alene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet August 18, 2011 Forfatter Share Skrevet August 18, 2011 Jeg tar nok luftlinje over fjellet, orker rett og slett ikke å kjøre hele vegen alene! Det går bra bare og komme , det sosiale er vel så viktig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet August 22, 2011 Share Skrevet August 22, 2011 Skal prøve å komme ned en tur, men jeg gidder ikke å polere bilen en gang til i år, så den får bare vere med de swirls og holgrammene den har Håper det blir bra oppmøte da!Må jo kjøre hjemmefra kl 06.00 jeg da viss jeg skal rekke å vaske den før kl 12 Som referet til fra sist konkuranse du var med på, så gjelder det at bilen er hel og ren. Swirls og holos vil ikke bli tatt i betraktning i bedømmingen (så sant det ikke er ullputeholos som har mattet ned lakken) Velkommen. Å hvis du har lyst å være med å dømme, så kan du godt få dømme biler sammen med meg (2 dommere pr. bil) hvis du har lyst å lære mere om dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet August 22, 2011 Share Skrevet August 22, 2011 Jeg kommer hjem fra ferie to dager før, så det blir travelt - men jeg stiller jeg Terje eller Stig - hva definerer "Modifisert"? Hvor mye skal være modifisert? Og kan noen linke til en side som beskriver hva de forskjellige årsmodellene hadde som ekstrautstyr o.l. tilgjengelig på den tiden? Hvis du har ting på bilen, som ikke er originalt, så får du trkk for dette, men for å snu det på hode, så kan du greit stille med en original bil, i modifisert, uten å få noe trekk. Har du deler på bilen du ikke er sikker på om er originale, så er det bare å stille i modifisert, så slipper du trekk for dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet August 22, 2011 Share Skrevet August 22, 2011 Har lert hva det går i nå, men kommer ikke til å gå så hardt til verks med detailinga denne gang, det får bare gå slik det går Synst det er mer morro å bruke bilen for tiden enn å bare ha den stående i garasjen til ingen nytte, hehe! Men er det minus for å ikke ha reservehjulet i f.eks? Jeg kan endelig bli med å dømme om det er behov for dommere, jeg kommer så tidlig jeg kan. Tenker å ta den fergen som går rundt 7 tiden, har ikke sjekka rutene enda. Så jeg har et par timer til vask og støvsuging, denne gang MÅ jeg finne en støvsuger hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet August 22, 2011 Share Skrevet August 22, 2011 Manglende reservehjul blir det trekk for ja, siden din bil ble levert slik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå