cmito Skrevet Mars 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2012 Mangler bare godt med strekk da ? Tøff bil, og gromme felger:D Okey da Ikke den beste vei-kvaliteten her nede på sørlandet Vurderer 205 og 215 neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmito Skrevet Mars 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2012 Tøff touring Hvordan demonterte du alt baki for å bytte til coilovers? Hvor mange kelvin i grøftelysa? Takker Det var faktisk en del knot. I hvertfall i forhold til så simpelt som det ser ut :whoa: Fant denne her: Så slepper du å skru av for mye Grøftelysene er på 8000k. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mars 19, 2012 Share Skrevet Mars 19, 2012 8000k ja! Det jeg leter etter! Hvor kjøpte du!??! Uten ballast? Ok, takk for link. Skal sjekke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmito Skrevet Mars 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2012 Ebay Har hørt at mange har hatt problemer med å få xenon til å fungere over tid i grøftelysene på e46, selv har jeg hatt det i flere mnd som det har fungert greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mars 19, 2012 Share Skrevet Mars 19, 2012 Ok, så det er xenon og ikke xenon-look? Prøvd å finne LED pærer HB4 med 8000k jeg. Finner ikke. Dioder.no har vel 7500 til 400 kroner eller noe, er rett ved å bestille det Den videoen var genial. Begynte å demontere litt baki der en gang, men ga meg fort, var jo så jævlig mye. Er jo mye, men det skal gå an nå ser jeg Frister mer med coilovers når jeg kan gjøre jobben selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 19, 2012 Share Skrevet Mars 19, 2012 Ekstremt få grimstad-folk her inne. Har kanskje sett 10 i all min tid her og er vel bare et par som kan kalles aktive. Har kjørt med xenon i grøftelys i 3 år uten problemer selv (satt på bilen ved kjøp så er enda eldre). Brukt bilen hele året og fangern har fått mye juling, men xenon funker fortsatt. Har ikke bytta pære engang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmito Skrevet Mars 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2012 Javisst! Prøvde med LED, men da ble grøftelysene forvandlet til markeringslys Så ikke finn på å kjøp det Har ett sett med xenon til 600,- hvis du er interessert. Men det er 6000k. Montere Coilovers er grei jobb det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mars 19, 2012 Share Skrevet Mars 19, 2012 Men er vel ikke lov med xenon der? Men hvis det er det som skal til, så får jeg heller bare bytte hvis det blir noe problem. Link til ebay-kjøperen du kjøpte av? Hvor mye betalte du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Mars 19, 2012 Share Skrevet Mars 19, 2012 xenon? www.vvme.com...... No doubt.! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmito Skrevet Mars 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2012 Men er vel ikke lov med xenon der? Men hvis det er det som skal til, så får jeg heller bare bytte hvis det blir noe problem. Link til ebay-kjøperen du kjøpte av? Hvor mye betalte du? Det er ikke det jeg bryr meg om Har stilt de ned litt, er ihvertfall ingen biler som blinker på meg Har det ikke akkurat nå , men er bare å søke. Pleier ikke å være så mye forskjell på kitene der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmito Skrevet Mars 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2012 Handlet meg nytt ratt M3 SMG ratt med fungerende paddle-shifts. Morro å kjøre med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet April 30, 2012 Share Skrevet April 30, 2012 Kas dekkmerke er det du har? Eg har myykje meir dekkstrekk med 225/35/18, på 9,5" felg;) det er med sonar dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmito Skrevet Mai 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2012 Kas dekkmerke er det du har? Eg har myykje meir dekkstrekk med 225/35/18, på 9,5" felg;) det er med sonar dekk Er federal bak. Det som gjør at de ikke blir så mye strekk er at det er dekk med felgbeskytter. Litt irreterenes, men trengte noen dekk ganske kjapt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 2, 2012 Share Skrevet Mai 2, 2012 Dette er vel din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmito Skrevet Mai 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2012 Dette er vel din? stemmer det Takk for bildet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå