KingB Skrevet Mars 20, 2012 Share Skrevet Mars 20, 2012 mmm.. må senke mer bak Lassebass! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Mars 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2012 mmm.. må senke mer bak Lassebass! Sier du det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tordah Skrevet Mars 20, 2012 Share Skrevet Mars 20, 2012 looking good! men som KingB sier, trenger laaav bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Mars 20, 2012 Share Skrevet Mars 20, 2012 Støtter de andre mtp høyden bak Ellers så bilen meget pen ut, likte faktisk klistremerkene i bakruta og! (noe jeg normalt sett ikke liker) M speil neste? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet Mars 20, 2012 Share Skrevet Mars 20, 2012 hehe missunner deg den xtra felg tommen fra 17 til 18 så virkeligt nice ud... rett høyde har du og på bilen.. går det å ha bilen lavere bak da.. går ud i fra det er en grunn til den ikkje er lavere bak.. rommer ganske godt i hjul husa rondellene så bra ud å tøffe bilder ikkje minst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Mars 20, 2012 Share Skrevet Mars 20, 2012 Nydelig:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Mars 20, 2012 Share Skrevet Mars 20, 2012 Nydelig:) +1! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet Mars 20, 2012 Share Skrevet Mars 20, 2012 så nesten ud så felgene foran å bak hadde like grov kant på det bilde der du har bilde av en M5 elle en halv sedan i allefall elle er det bilde så bedrar er noe smalere kant foran på 17" mine i allefall. som er samme bredde som dine.tenkte om det muligens kunne være annerledes offsett foran der en fikk lik kant på alle 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Mars 20, 2012 Share Skrevet Mars 20, 2012 så nesten ud så felgene foran å bak hadde like grov kant på det bilde der du har bilde av en M5 elle en halv sedan i allefall elle er det bilde så bedrar er noe smalere kant foran på 17" mine i allefall. som er samme bredde som dine.tenkte om det muligens kunne være annerledes offsett foran der en fikk lik kant på alle 4 Det er fordi du har ET15 på 10x17", mens det er ET19 på 10x18" Da blir kanten mer lik på 18" enn på 17". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet Mars 20, 2012 Share Skrevet Mars 20, 2012 aaahaa.. så det er forsjell bak og på ET på 17 og 18. va fram felgen hans så såg mye breiere ud og at sentere sto mer mitt i felgen ble ikkje så mye valg nå en kun brukte 1500kr.. så då får ET være ET å tommer være tommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Mars 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2012 looking good! men som KingB sier, trenger laaav bak Takk for det! Blir lavere bak, trenger bare hjelp til å få senka nivåreguleringa via OBD, for det senkestaget jeg har tillater ikke lavere enn dette, så det resterende på høyden må ordnes via OBD Støtter de andre mtp høyden bak Ellers så bilen meget pen ut, likte faktisk klistremerkene i bakruta og! (noe jeg normalt sett ikke liker) M speil neste? Takk for det, og no worries, den skal ned Klistremerkene er nok litt sært, og ble satt på bilen før den i det heletatt har "stance-stilen", men bare den kommer enda litt nærmere bakken og får spacet ut hjulene, så står det nok mer i stil M speil er fristende, men får se hva det blir til, syns egentlig at de originale speilene er helt ok. hehe missunner deg den xtra felg tommen fra 17 til 18 så virkeligt nice ud... rett høyde har du og på bilen.. går det å ha bilen lavere bak da.. går ud i fra det er en grunn til den ikkje er lavere bak.. rommer ganske godt i hjul husa rondellene så bra ud å tøffe bilder ikkje minst Kunne vel egentlig ønske at Rondell ble levert i 19", men 18 ser på ingen måter kjipt ut det heller, så jeg er veldig fornøyd. Er som nevnt mulig å få den lavere, men da trenger jeg hjelp av noen som kan senke nivåreguleringa via OBD Nydelig:) Thank you! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 20, 2012 Share Skrevet Mars 20, 2012 få den i bakken ja! kommer ikke noe mer snø nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 20, 2012 Share Skrevet Mars 20, 2012 Men skal sies at den har forandret seg masse! ser bra ut nå får møtes en gang snart da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Mars 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2012 få den i bakken ja! kommer ikke noe mer snø nå! Men skal sies at den har forandret seg masse! ser bra ut nå får møtes en gang snart da? Skal sies at det er ikke snøen som setter stopperen nå, nå er det nivåreguleringa. Derfor har jeg ikke skrudd ned noe mer forran, for da vil det bare se rart ut. Takk for det, har forandret seg litt, men ikke nok egentlig Ja vi får møtes en dag. Tenkte jeg skulle på schmiedmanntreffet på Torsdag, du får ta turen dit du også da, selvom du ikke har bmw på skilt for tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 20, 2012 Share Skrevet Mars 20, 2012 Hmm.. Får se om jeg kanskje kan ta meg en tur, civicen trenger litt omsorg den også nå, 2 stk slitne drivknuter:p så vil ikke kjøre så langt med bilen i redsel for at de snapper og jeg står der:p men bmw'n skal også få litt omsorg og kos:) blir å prøve å få litt deler på stell før 5. Mai;) og såklart skikkelig polish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå