lasseln Skrevet April 15, 2012 Forfatter Share Skrevet April 15, 2012 Se her ja, men kan se ut som at min er litt lavere, og uten M-fangere og øyelokk Men jeg liker arbeidstegningen din, så absolutt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet April 15, 2012 Forfatter Share Skrevet April 15, 2012 Her er et bilde som er tatt fra treffet i Tønsberg i dag, eneste bilde jeg har sett så langt hvor jeg ikke er statist på bilde av bilen til Tzunami. Var oppe grytidlig for å shine før vi dro, så møtte vi regnværet på vei til Tønsberg, så bilen er grunsomt skitten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-vet Skrevet April 15, 2012 Share Skrevet April 15, 2012 Jeg vet ærlig talt ikke om denne er senka Tenkte på coilover, men etter å ha bytta masse plast i fronten etter vinteren, så tror jeg jeg drøyer Jeg leste tidligere om forbruk, tenkte det var intr. å sammenligne. I fjor sommer var jeg på biltur sydover, kjørte 4300km med snittforbr. på 0,63 og 99,7 km/h i snitthast. Marsjet på autobahn i 160-180 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 15, 2012 Share Skrevet April 15, 2012 Haha men ble bra bilde det her da likte sticker'ne i bakruta! var kjedelig med regnet ja, så jo på bilen min i forhold til kristian sin og joachim sørlie sin når vi sto ved teltet, min var jo grusomt skitten! skammelig :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet April 15, 2012 Forfatter Share Skrevet April 15, 2012 Jeg vet ærlig talt ikke om denne er senka Tenkte på coilover, men etter å ha bytta masse plast i fronten etter vinteren, så tror jeg jeg drøyer Jeg leste tidligere om forbruk, tenkte det var intr. å sammenligne. I fjor sommer var jeg på biltur sydover, kjørte 4300km med snittforbr. på 0,63 og 99,7 km/h i snitthast. Marsjet på autobahn i 160-180 Din så nok temmelig original ut, mulig m-understell som er litt lavere enn originalt, men dog ikke på langt nær lavt nok. Jeg har et gjennomsnittsforbruk på 0,77, men lenge siden jeg har nullstilt så er nok ikke helt reelt, jeg bare kjører og kjører og fyller når det trengs, tenker ikke stort mer over det Haha men ble bra bilde det her da likte sticker'ne i bakruta! var kjedelig med regnet ja, så jo på bilen min i forhold til kristian sin og joachim sørlie sin når vi sto ved teltet, min var jo grusomt skitten! skammelig :/ Syns bilde var kult, med unntak av all møkka, deprimerende. Høyden på bilen og stickerne er ikke helt match enda, men jeg venter fortsatt på noen som kan få justert den j**** nivåreguleringa Vi var heldigvis ikke de eneste som var skittne så jeg, men å sammeligne med Kristian og Joachim som var temmelig nyshinea er jo suicide uansett hvordan man snur og vender på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet April 15, 2012 Share Skrevet April 15, 2012 nuvell, min var da ganske så møkkete oppover siden og fangerene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 15, 2012 Share Skrevet April 15, 2012 Lat som Joachim din var ren! og k/christian sin var enda renere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet April 15, 2012 Forfatter Share Skrevet April 15, 2012 Vi får komme sterkere tilbake på Vårmønstringa! Forhåpentligvis kan vi stå ved siden av hverandre uten at jeg ser skrekkelig høy ut, bare jeg får noen til å kode den lavere bak, så får jeg skrudd ned mere forran også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet April 15, 2012 Share Skrevet April 15, 2012 Lat som Joachim din var ren! og k/christian sin var enda renere! hehe, var ganske så ren da, skal ikke nekte for det.. de andre juksa, de kjørte når det ikke regna, det gjorde jeg,. hmft.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet April 16, 2012 Share Skrevet April 16, 2012 Du må huske å hilse pent når folk går over fotgjengerfelt i oslos gater ved universitetet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet April 16, 2012 Forfatter Share Skrevet April 16, 2012 Du må huske å hilse pent når folk går over fotgjengerfelt i oslos gater ved universitetet Det var deg ja, kjente deg ikke igjen, men jeg nikket da høffelig tilbake Lurte først på hva slags fjols det var som ikke klarte å dra til seg øya, før jeg skjønte at jeg hadde sett deg før! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet April 16, 2012 Share Skrevet April 16, 2012 Du må huske å hilse pent når folk går over fotgjengerfelt i oslos gater ved universitetet Det var deg ja, kjente deg ikke igjen, men jeg nikket da høffelig tilbake Lurte først på hva slags fjols det var som ikke klarte å dra til seg øya, før jeg skjønte at jeg hadde sett deg før! Det var meg vet burde møtes snart, må få se hvordan bilen din har blitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet April 16, 2012 Forfatter Share Skrevet April 16, 2012 Det var meg vet burde møtes snart, må få se hvordan bilen din har blitt Ja vi får møtes en dag, er vel vesentlig forandret siden sist du så den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 16, 2012 Share Skrevet April 16, 2012 Ja den har jo nesten blitt like lav som deg xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet April 16, 2012 Forfatter Share Skrevet April 16, 2012 Ja den har jo nesten blitt like lav som deg xD Så er vi på'n igjen Derfor jeg senker vettu, for å kunne se over taket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå