tordah Skrevet September 13, 2011 Share Skrevet September 13, 2011 Fin touring, digger US-blinkers! jeg så du hadde byttet spilleren, hvordan gjorde du det? Hvordan blir det med det "dekselet" som egentlig kommer over kassetspilleren eller cd spilleren? kommer til å følge med her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet September 13, 2011 Forfatter Share Skrevet September 13, 2011 Takk for det. Er veldig fan av us-blinkers selv, og kombinasjonen med us-blinkers og angel-eyes er helt knall i mine øyne! Er ikke noe hokus pokus å bytte spiller her. Orginalspilleren sitter i en skrue under volumknappen, og deretter er det plankekjøring å ta ut. Eneste man trenger er en overgang fra BMW sin orginale tilkobling over til iso. Det vippe dekselet vil ikke kunne vippes ned med en slik spiller. Mitt vippedeksel gikk i stykker da jeg skulle bytte interiørlister, så det er ett lite mellomrom øverst som ikke er spessielt pent. Men planen er å kjøpe Hualingan/Dynavin spiller etterhvert, og den fyller hele område, slik at vippedekselet uansett måtte fjernes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet September 19, 2011 Share Skrevet September 19, 2011 Se her ja, kanskje jeg ser deg en dag jeg er ute og kjører, bor jo et steinkast ifra deg.. Ellers, veldig fin vogn da, digga usa blinkerne, og blir bra med senk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 19, 2011 Share Skrevet September 19, 2011 Dette kommer til å bli en vel gjennomført bil og oppgraderingene som allerede er gjort er helt supre. Jeg gleder meg til å se bilen justert godt ned på coiloversene og med en org. M5 fanger.. Med så mange entusiaster i nærområdet, bør det jo være gode muligheter for noen lokale treff..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet September 19, 2011 Forfatter Share Skrevet September 19, 2011 Se her ja, kanskje jeg ser deg en dag jeg er ute og kjører, bor jo et steinkast ifra deg.. Ellers, veldig fin vogn da, digga usa blinkerne, og blir bra med senk Ikke umulig at vi sees, farter til stadighet rundt i bygda, så du får gi meg et blink eller noe slikt om du skulle få øye på meg US-blink er knalltøft i mine øyne, og senk er helt nødvendig, da bilen ser ut til å gå på stylter. Så det kommer Dette kommer til å bli en vel gjennomført bil og oppgraderingene som allerede er gjort er helt supre. Jeg gleder meg til å se bilen justert godt ned på coiloversene og med en org. M5 fanger.. Med så mange entusiaster i nærområdet, bør det jo være gode muligheter for noen lokale treff..? Ting tar tid med meg dessverre (men det vet du allerede), men etter planen blir nok bilen tilsynelatende kanon (med tiden vel og merke) Om alt går etter planen, så blir bilen nokså lav, ikke så lav som jeg kunne ønske, da dette fortsatt skal være en fremkommelig og fult funksjonibel bruksbil Treff lyder bra, men er nok endel som skjuler smykkene sine bak låste dører eller lignende nå som vinteren begynner å nærme seg, men det betyr ikke at treff på denne tiden av året er uønsket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet September 20, 2011 Share Skrevet September 20, 2011 Først gratulere med ett pennt eksemplar av e39 turing;) og planene er meget rette:) lurer litt på hvordan du laget us lysene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet September 21, 2011 Forfatter Share Skrevet September 21, 2011 Først gratulere med ett pennt eksemplar av e39 turing;) og planene er meget rette:) lurer litt på hvordan du laget us lysene? Tusen takk for det. US-blink er ikke noe hokus pokus. Er en ferdig modul kjøpt hos autolights. http://autolights.no/usstyle_blinklys/C_57 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vktdaniel Skrevet September 21, 2011 Share Skrevet September 21, 2011 Dette ligner veldig di planene eg her for bilen min blir velldig bra kor mye måte du betale for di listene i børsta stål har lyst på dette selv for å bryte lit i interiøret ser fram til å følge med her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet September 21, 2011 Forfatter Share Skrevet September 21, 2011 Dette ligner veldig di planene eg her for bilen minblir velldig bra kor mye måte du betale for di listene i børsta stål har lyst på dette selv for å bryte lit i interiøret ser fram til å følge med her Utifra i din egen tråd så tenker vi nokså likt ang. videre planer Listene kjøpte jeg av en kamerat for 500,- så slapp billig unna. Er meget fornøyd med listene, syns det ble pent med børsta stål mot det svarte overfor og grå nedenfor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet September 21, 2011 Share Skrevet September 21, 2011 Først gratulere med ett pennt eksemplar av e39 turing;) og planene er meget rette:) lurer litt på hvordan du laget us lysene? Tusen takk for det. US-blink er ikke noe hokus pokus. Er en ferdig modul kjøpt hos autolights. http://autolights.no/usstyle_blinklys/C_57 Universal sak dette da;) ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tordah Skrevet September 21, 2011 Share Skrevet September 21, 2011 Takk for det. Er veldig fan av us-blinkers selv, og kombinasjonen med us-blinkers og angel-eyes er helt knall i mine øyne! Er ikke noe hokus pokus å bytte spiller her. Orginalspilleren sitter i en skrue under volumknappen, og deretter er det plankekjøring å ta ut. Eneste man trenger er en overgang fra BMW sin orginale tilkobling over til iso. Det vippe dekselet vil ikke kunne vippes ned med en slik spiller. Mitt vippedeksel gikk i stykker da jeg skulle bytte interiørlister, så det er ett lite mellomrom øverst som ikke er spessielt pent. Men planen er å kjøpe Hualingan/Dynavin spiller etterhvert, og den fyller hele område, slik at vippedekselet uansett måtte fjernes Hvordan blir det når du bruker blinklyset nå da? går det bare av og på eller lyser det sterkere? Har tenkt litt på hvordan jeg skal ordne spiller-problemet.. fant masse forskjellige radio/navi-enheter på ebay, men er litt usikker mtp pris og kvalitet.. de har noe snadder på bilradiospes også, men der er prisen enda høyere igjen, så vet ikke helt jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet September 21, 2011 Forfatter Share Skrevet September 21, 2011 Universal sak dette da;) ? Stemmer Hvordan blir det når du bruker blinklyset nå da? går det bare av og på eller lyser det sterkere? Har tenkt litt på hvordan jeg skal ordne spiller-problemet.. fant masse forskjellige radio/navi-enheter på ebay, men er litt usikker mtp pris og kvalitet.. de har noe snadder på bilradiospes også, men der er prisen enda høyere igjen, så vet ikke helt jeg Blinklyset blinker som normalt i den retningen jeg blinker, mens us-blinken på motsatt side fortsatt lyser, akkurat slik jeg vil ha det Faren ved å kjøpe på eBay er at man aldri vet helt eksakt hva man får, stort sett det som ligger på eBay som ligner på f.eks Dynavin er bare kopier i alle mulige varianter. Samme gjelder for Hualingan. Så ser problemet ditt. Tryggeste er å kjøpe fra f.eks GS, men prisen er så hinsides i mine øyne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet September 21, 2011 Share Skrevet September 21, 2011 Lyser det like sterkt som når en blinker eller litt svakere som når man tar ut ledningen til ae Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet September 21, 2011 Forfatter Share Skrevet September 21, 2011 Lyser tilsvarende 5w (blink = 21w), så det blir akkurat som når man drar ut ledningen til ae Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vktdaniel Skrevet September 22, 2011 Share Skrevet September 22, 2011 Universal sak dette da;) ? Stemmer Hvordan blir det når du bruker blinklyset nå da? går det bare av og på eller lyser det sterkere? Har tenkt litt på hvordan jeg skal ordne spiller-problemet.. fant masse forskjellige radio/navi-enheter på ebay, men er litt usikker mtp pris og kvalitet.. de har noe snadder på bilradiospes også, men der er prisen enda høyere igjen, så vet ikke helt jeg Blinklyset blinker som normalt i den retningen jeg blinker, mens us-blinken på motsatt side fortsatt lyser, akkurat slik jeg vil ha det Faren ved å kjøpe på eBay er at man aldri vet helt eksakt hva man får, stort sett det som ligger på eBay som ligner på f.eks Dynavin er bare kopier i alle mulige varianter. Samme gjelder for Hualingan. Så ser problemet ditt. Tryggeste er å kjøpe fra f.eks GS, men prisen er så hinsides i mine øyne. Men kjøper du fra ebay kan man også risikere å få ting som ikke passer, jeg kjøpte meg svarte nyrer på ebay men da eg fikk nyrene og skulle klipse di på så delte di seg og ble mer eller mindre ødelagt så da måte eg kjøpe nye hos gs denne gangen da passa di kjempe fint. så ting kan bli dobelt så dyrt veldig fort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå